کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:اهتمام آموزش وپرورش در ارتقا ی دانش وسلامت جامعه

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان درصدد است رشته بهداشت مدارس را راه‌اندازی کند و وزارت بهداشت می‌تواند در این زمینه کمک کند.  

  به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت ، دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم گرامیداشت هفته سلامت با شعار «یک عمر سلامت، با خود مراقبتی» در دبیرستان فرزانگان شماره یک (دوره اول)- در سخنانی اظهار داشت: موضوع آموزش و پرورش و بهداشت به عنوان یک وظیفه محوری در قانون اساسی مورد تأکید واقع شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش با 12 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون فرهنگی و 95 هزار آموزشگاه ظرفیت خوبی را برای کشور فراهم کرده است.

 

وی ادامه داد: براساس تحلیل محتوایی که از کتاب‌های درسی به عمل آورده‌ایم اهتمام آموزش و پرورش به بهداشت فردی، عمومی و سواد جامعه قابل توجه بوده است و ظرفیت بزرگ مدارس، منابع انسانی و کتاب های درسی زمینه خوبی برای ارتقای دانش سلامت مردم آماده ساخته است.
حمیدی به دانش سلامت اشاره کرد و افزود: دانش سلامت زمانی معنا پیدا می‌کند که عملیاتی شود و هر چه ارتباط بین آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نزدیک‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان درصدد است رشته بهداشت مدارس را راه‌اندازی کند و وزارت بهداشت می‌تواند در این زمینه کمک کند.
حمیدی با اشاره به سیاست‌های کلی حوزه بهداشت که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گفت: این سیاست‌ها در حال بررسی است تا آن را عملیاتی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد