کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

پیام معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم

 

 

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش طی پیامی ، روز و هفته معلم را به همه معلمان و فرهنگیان کشور تبریک گفت . در متن این پیام آمده است : 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
" ن وَ القَلَمِ وَ ما یَسّطُرُون "
"معلمی شغل انسان سازی است" امام خمینی(ره)
تعلیم و تربیت سنت حسنه ای است که اوج خلاقیت، عشق و هنر آفرینش را متجلی می سازد و 12 اردیبهشت ماه، سالگرد شهادت استاد فرزانه، معلم شهید مرتضی مطهری(ره)، اندیشمند برجسته جهان اسلام، فرصت مناسبی برای تجلیل و بزرگداشت از خادمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است، معلمان و استادانی که علم و ایمان در  ضمیرهای پاک جوانان و نوجوانان به ظهور می رسانند  و سیاهی جهل و نادانی را از دلها می زدایند و جرعه زلال دانایی را در روان بشر جاری و ساری می سازند و دانایی و آگاهی و ارتقای سطح بینش و دانش، اساس تعالی  و پیشرفت شخصیت والای انسانی را تشکیل می دهد.

بزرگی معلم به اندیشه و مهر پاک اوست و سربلندی جامعه به سرافرازی معلم . سرافراز بدانیم معلمین  را تا سربلند بداریم جامعه و آینده را .

در سال  " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ،خداوند را شاکرم که به اینجانب و شما همکاران گرامی سعادت خدمتگزاری به دانش آموزان عزیز آینده سازان  اسلامی عطا کرده است.
در این راستا ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم  فرارسیدن هفته معلم را به استادان گرانقدر و معلمان عزیز عرصه علم و پژوهش ، که با کلام و قلم  و قدم خود زمینه ساز رشد و تعالی در  آموزش و پرورش  بوده اید و پیشرفت نسل آینده کشور اسلامی ایران را فراهم می نمایید تبریک  و تهنیت عرض نموده ، دوام و توفیقات و سرافرازی شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواستارم. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد