کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

مصاحبه معاون تربیت بدنی و سلامت به مناسبت میزبانی مسابقات کشوری

-سخن ابتدایی:

حمد و سپاس خداوند بلند مرتبه را که بازهم این فـرصت را برای ما فراهم نمود که بتوانیم در استان مرکزی گامی کوچک در راستای توسعه و تعمیـم فـرهنگ ورزش دانش آمــوزی برداریم و به عنــوان خدمتگزار کمکی کرده باشیم در جهت تحقـق یکی از اهداف و برنامـه های حــوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع که همانا برگزاری مسابقات ورزشی است. و چه دوره تحصیلی  بهتر از دوره ابتدایی که  تلاش جهت این گروه  از دانش آمــوزان  ،تلاش در راستای شکل گیری زیر ساخت و ساختار ورزش و تربیت بدنی کشور است.

انشا ا... با نظارت و رهنمودهای حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع و فدراسیون ورزش مدارس کشور و تلاش و کوشش همکاران ساعی و تلاشگر استان بتوانیم میزبانی شایسته برای این دوره از رقابتها باشیم.

2- سابقه استان مرکزی در برگزاری مسابقات ورزشی کشوری را توضیح دهید:

آن طور که حافظه بنده یاری می کند استان مرکزی در سنوات گذشته این افتخار را داشته است که  میزبان مسابقات  و برنامه های مختلف ورزشی  کشوری باشد. منجمله: در سال 1383 برگزاری دوره های متمرکز تأمین مدرسی داوری و مربیگری معلمان تربیت بدنی ، سال 1387 برگزاری بیست و یکمین دوره رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور ،سال 1388برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختـر سراسر کشور، ســال 1389 برگزاری اولین دوره المپیک ورزشی دانش آموزی ، سال 1390 برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ناشنوای کشور بوده ایم.

- مسابقات در چه رشته هایی  و در چه بازه زمانی صوزت میپذیرد

ما از تاریخ 12/5/93 لغایت 18/5/93 میزبان مسابقات ورزشی رشته های فوتسال، هندبال ،والیبال و بسکتبال دانش آموزان دخترابتدایی(۲۵ دوره)  کشور و از تاریخ 20/5/93 لغایت  26/5/93 هم در همان رشته ها  میزبان دانش آموزان پسر دوره ابتدایی(3۱ دوره)خواهیم بود.

4-تمهیدات لازم صورت پذیرفته را برای این دوره از مسابقات ذکر کنید.

تا کنون برنامه ریزی گسترده و کاملی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این دوره از مسابقات صورت پذیرفته است که به تعدادی از آنها اشاره می کنم:تعریف ساختار و چارت ستاد برگزاری مسابقات، تعیین افراد و کمیته های مربوطه و تشکیل جلسات، طرح موضوع مسابقات در جلسات شورای معاونین آموزش و پرورش استان و در شورای  آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار محترم،تعیین خوابگاهها و 8 سالن ورزشی تخصصی و اقدامات لازم در راستای تجهیز این فضاها و بازدید ناظرین وزارتی ، طراحی سایت اطلاع رسانی و سامانه پذیرش مسابقات و...

5- مهمترین شعار شما در برگزاری این مسابقات چیست؟

مهمترین رویکرد ما توجه به خط مشی و سیاست های ابلا غی مقام مظم رهبری و تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ در چهارچوب این دوره از رقابتها می باشد.و سعی خواهیم کرد در برنامه های فرهنگی  و فوق برنامه رویکردی خلاقانه در پیش بگیریم که در این خصوص همکاری و همیاری سایر استانها نیز مورد انتظارمان است.

6- صحبت پایانی :

بنده و تیم کاری و اجرایی این دوره از مسابقات تمام سعی و تلاش خود را خواهیم نمود که به امید حق  مسابقات با کیفیت بالا و در سطحی قابل قبول از نظر امکانات و فنی و ... برگزار گردد.ولی این انتظار را هم داریم که مربیان و سرپرستان محترم در این راستا همکاری و مساعدت لازم را با ما مبذول نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد