کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

همایش یکروزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه تربیت بدنی مناطق استان برگزار گردید

همایش یکروزه معاونان پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی ، سلامت و پشگیری در برابر آسیب های اجتماعی  مناطق 15 گانه استان مرکزی روزپنجشنبه 27/6/93 ساعت 30/8 صبح در سالن جلسات مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان اراک با موضوعات بررسی و تدوین برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت با اولویت المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سال تحصیلی 94-93  و ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در سال تحصیلی 93-92 برگزار گردید.

آقای دمنه معاون محترم تربیت بدنی و سلامت اداره کل استان ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه ، دستورکاروبرنامه همایش را به سمع و نظر همکاران رساندند . در ادامه آقایان مرتضوی کارشناس سلامت ، محمدی رئیس اداره تربیت بدنی وکاووسی رئیس اداره پشگیری در برابر آسیب های اجتماعی به توضیح اهم فعالیت ها و برنامه های اجرایی ادارات خود در سال تحصیلی 94-93 و فعالیت های اجام شده در سال تحصیلی 93-92 پرداختند.  

از دیگر برنامه های این همایش باید ازحضور و سخنرانی  اقایان ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان -  آقای زیدوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان- ُ آقای علی شیرخانی معاون محترم پرورشی و فرهنگی و بازدیداز نمایشگاه دائمی و مرکز آموزش پیشگیری استان  نام برد.

 

همایش یکروزه معاونان پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی ، سلامت و پشگیری در برابر آسیب های اجتماعی  مناطق 15 گانه استان مرکزی روزپنجشنبه 27/6/93 ساعت 30/8 صبح در سالن جلسات مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان اراک با موضوعات بررسی و تدوین برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت در سال تحصیلی 94-93 ،برگزاری المپیاد ورزشی درون آموزشگاهی و ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده در سال تحصیلی 93-92 برگزار گردید.

جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای سجادی معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اراک آغاز گردید . سپس آقای دمنه معاون محترم تربیت بدنی و سلامت اداره کل استان ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه ، دستورکاروبرنامه همایش را به سمع و نظر همکاران رساندند . در ادامه آقایان مرتضوی کارشناس سلامت ، محمدی رئیس اداره تربیت بدنی وکاووسی رئیس اداره پشگیری در برابر آسیب های اجتماعی به توضیح اهم فعالیت ها و برنامه های اجرایی ادارات خود در سال تحصیلی 94-93 و فعالیت های اجام شده در سال تحصیلی 93-92 پرداختند. در ادامه آقای ملکی مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان مرکزی نیز با حضور درجلسه درخصوص اهمیت ارتباط فی مابین آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان و نقش آن در توسعه ورزش و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی نکاتی را ایراد فرمودند . سپس آقای زیدوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود اطلاعات ارزشمندی رادراختیار همکاران حاضر در جلسه قرار دادند . ادامه جلسه در ساعت 30/2 بعد از ظهر با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای رمضانی معاون پرورشی و فرمایشات آقای شیرخانی معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل آغاز گردید . ایشان با ذکر نکات مهم و کلیدی که با سر فصل کاری فعالیت های فرهنگی و پرورشی قرار گیرد به ایراد سخن پرداختند . در ادامه آقای دمنه نیز به تشرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پرداختند. وی اظهار داشت:توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی،ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی،راه اندازی نهضت داوطلبی در تربیت بدنی، تبلور جلوه های ورزش همگانی،ترویج اصول جوانمردی و افزایش اعتماد مدیریت آموزشگاهی از  جمله اهداف برگزاری این المپیاد هاست.

معاون تربیت بدنی و سلامت تصریح کرد:مسئولیت هدایت و حمایت از برگزری المپیاد،بهره مندی ازظرفیت درونی و بیرونی مدرسه، جلب همکاری داوطلبانه کادر آموزشی و پرورشی، صدور ابلاغ برای کلیه ی کمیته های فرهنگی ،بهداشتی،فنی و ارزیابی از جمله وظایف ستاد
مدرسه ای برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای است.

دمنه ابراز داشت: تلاوت قرآن،سرود ملی،رژه تیم های شرکت کننده،سخنرانی مدیر،سرود المپیاد از قبیل برنامه هایی است که در مراسم افتتاحیه ی این مسابقات که در 26 مهرماه سال جاری به صورت استانی برگزار می شود است.

وی در پایان گفت:برگزاری کلاس های آموزش شنا و والیبال به دانش آموزان دوره ابتدایی امسال نیز همانند سال های گذشته برگزار می شود تا بتوانیم دانش آموزانی با مهارت بالا آموزش دهیم

و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند . سپس همکاران با تشکیل سه کمیسیون به بحث در خصوص موارد مطروحه در جلسه پرداختند و نماینده هر کمیسیون به جمع بندی موارد مورد توافق در هر کمیسیون پرداخت و آنها را به اطلاع حضار رساندند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد