کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

نکاتی چند در خصوص طرح المپیاد درون مدرسه ای

 

با احترام ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بنی به هم زحمت کشان عرصه ورزش دانش آموزی در راستای عملیاتی تر شدن المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و تحقق اهداف طرح مذکور نکاتی چند به اطلاع همکاران محترم بویژه معلمان محترم و زحمت کش حوزه تربیت بدنی مدارس می رساند قطعا اجرای بهینه این گونه طرح ها مستلزم اعتقاد و تلاش و سخت کوشی همکاران محترم می باشد: 

1- پیوست فنی رشته های مختلف ورزشی شامل مقررات تعدیل شده جهت تسهیل در برگزاری مسابقات رشته های مختلف تدوین و به صورت پیشنهادی به مناطق ابلاغ گردیده  که در همین سایت نیز در بخش پیوندها قابل دریافت می باشد. 

2- بالاترین مرجع تصمیم گیری در خصوص جوانب مختلف المپیاد ( رشته های ورزشی، تقویم مسابقات، عملکرد مالی و تصمیم گیری در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات شامل: حق الزحمه، جوایز و... چه مشارکتی چه دولتی و...) شورای آموزشگاه می باشد که باید موارد در این شورا مصوب و صورتجلسه گردد.  

3-استفاده از مشارکت سایر نهادها و حمایت مالی و خدماتی آنها از جمله موارد مهم المپیاد محسوب می گردد.  

4- این اداره کل و سایر مناطق آموزشی اقدام  به تشکیل کمیته ارزیابی المپیاد نموده که با مراجعه به مدارس اقدامات صورت پذیرفته را براساس مستندات مورد ارزیابی قرار می دهند. و هر نوع تشویق و رتبه بندی، تخصیص اعتبارات در مرحله دوم و... برمبنای نتایج این ارزیابی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد