کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

ناظر وزارتی آموزش و پرورش:

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای نوید دهنده سلامتی و تندرستی است 

ناظر وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یک طرح وزراتی در کل کشور است گفت: اصل طرح ایجاد سلامتی و تندرستی را در زندگی نوید می دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم این المپیاد بتواند با موفقیت در طول سال اجرایی شود و نتیجه آن حفظ سلامتی و نشاط مدارس باشد.

ناظر وزارتی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش با اجرایی کردن ورزش در تمامی مدارس به دنبال ایجاد شادی و نشاط در دانش آموزان است.

باقری با اشاره به اینکه ورزش می تواند آثار مثبت خود را تا پایان عمر نگاه دارد بیان کرد: وظیفه دیگر این معاونت ایجاد عادت به ورزش در سنین کودکی است چراکه اگر هر چیزی در کودکی نهادینه شود در بزرگسالی نیز انجام خواهد شد و این امر از جانب مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: همچنین تحقیقات نشان داده است که انجام ورزش صبحگاهی در مدارس سبب ایجاد انگیزه تحصیل در دانش آموزان می شود که به این مهم نیز باید توجه کرد.

ناظر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد: 26 مهر تا 2 آبان ماه به جهت آشنا کردن مردم با اثرات و کاربردهای تربیت بدنی در ارتقای سلامت جامعه، به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

باقری گفت: مردم باید با کاربرد ورزش در سلامتی آشنا شوند که برای دستیابی به این مهم ضرورت دارد تا بسترها فراهم باشند، اگر زیرساخت سازی نشود کاری از پیش نخواهد رفت؛ برای موفقیت معلمان تربیت بدنی باید مدارس تجهیز و سالن های هرچند کوچک احداث شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماری ها در جوامع صنعتی ناشی از کم تحرکی و چاقی است افزود: برای آشنایی، آگاهی و پیشگیری از بیماری ها همایش هایی که در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد می تواند موفقیت آمیز باشد به شرط آنکه بسترها فراهم شود.

ناظر وزارتی آموزش و پرورش ادامه داد: تحقیقات علمی ثابت کرده است ورزش و تربیت بدنی باعث سلامتی، نشاط و پیشگیری از بیماری ها و تضمین کننده روح و روانی سالم در جامعه است و در ارتقا سلامت مردم نیز تاثیرگذار می باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد علی انصاری دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ http://aliansari85.blogfa.com/

http://www.roshdmag.ir/fa/magazine2/showissue/926

همکار محترم جناب آقای انصاری ،چاپ مقاله شما مایه مباحات و سرافرازی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد