کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

در اجلاس روسای مناطق استان مرکزی "المپیاد ورزشی درون مدرسه ای " به عنوان یکی از دستور کارهای اصلی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی موضوع المپیاد ورزشی دانش آموزان به عنوان یکی از مهمترین مباحث و فعالیت های آموزش و پرورش در جلسه روسای آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت .   

در این جلسه فولادوند مدیر کل اموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه اجرای طرح های مختلف در آموزش و پرورش نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت دقیق میباشد بر لزوم اجرای درست و هدفمند و دقیق این طرح در استان تاکید نمود .
ایشان این طرح را یک طرح تحول آفرین در حوزه ورزش دانست و افزود سلامت جسم و روح دانش آموزان مقدمه ای است برای تربیت همه جانبه اینده سازان ایران اسلامی و این طرح علاوه بر این موضوع موجبات نشاط و شادابی در مدارس را ایجاد می نماید . مدیر کل اموزش و پرورش بر لزوم توجه به مشکلات و موانع اجرای طرح و بررسی دقیق ابعاد این طرح تاکید نمود و افزود این موضوع به عنوان یکی از مباحث ثابت جلسه روسا در جلسات ماهانه پیگیری خواهد شد .  
 در ادامه دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه  تحقق اهداف تربیت بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ترویج سیاست مدرسه محوری و توسعه فرهنگ  مشارکت ،از مهمترین اهداف اجرای طرح المپیاد ورزشی  میباشد از تشکیل کمیته های ارزیابی و نظارت و بررسی چگونگی اجرای این طرح در استان خبر داد.
دمنه در ادامه افزود: در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای سعی بر آن است با رعایت تمامی ساحت های شش گانه رشد متوازنی برای دانش آموزان در نظر گرفته شود. و  استفاده از کلیه ظرفیت های درون مدرسه‌ای و برون مدرسه ای برای پیشبرد اهداف طرح، مورد توجه برنامه ریزان می باشد .
 درادامه جلسه نجفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان به نمایندگی از روسا ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات به مهمترین موانع و مشکلات اجرای طرح اشاره نمود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد