کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

طرح صبحانه سالم در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی دلیجان به اجرا درآمد .

طرح صبحانه سالم برای اولین بار در آموزشگاه شهید بهشتی دلیجان بر اساس پیشنهاد اعضای انجمن اولیا و مربیان ، اعضای هیأت امنا و مجری طرح مروج سلامت به اجرا درآمد و مورد استقبال دانش آموزان و اولیا قرار گرفت .  

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان ، طرح صبحانه سالم برای اولین بار در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی دلیجان اجرا شد .

حسین عباسپور ، مدیر دبیرستان پسرانه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت صرف صبحانه برای دانش آموزان گفت: اگر مدت زمان ناشتایی طولانی شود، نگهداری قند خون در سطحـی کــه مغــز قادر به فعالیت طبیعی خود باشد مختل شده و یادگیری و تمرکز حواس کمتر می شود.

وی افزود ، طرح صبحانه سالم به پیشنهاد اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان و اعضای هیأت امنای دبیرستان مطرح و پس از تصویب در انجمن اولیا و مربیان ، هیأت امنا و شورای دبیران به مرحله اجرا درآمد .

وی افزود ، در این طرح بوفه آموزشگاه در روزهای هفته و با برنامه زمان بندی شده ، غذاهایی مثل آش حلیم ، سوپ ، عدسی ، نان و پنیر و سبزی به قیمت مناسب به دانش آموزان ارائه می نماید .

علی ظهیری ، معاون پرورشی دبیرستان و مجری طرح مروج سلامت نیز با اظهار خرسندی از اجرای این طرح در آموزشگاه گفت ، این طرح مورد استقبال بی نظیر دانش آموزان و اولیای آنان قرار گرفته است .

وی افزود ، ترویج فرهنگ مصرف صبحانه سالم در افزایش سطح یادگیری ،‌ پیشگیری از بیماری ها و تامین حفظ و ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان موثر خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد