کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

همایش معلمان تربیت بدنی مدارس ناحیه یک اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ؛همایش مربیان تربیت بدنی مدارس ناحیه یک اراک روز شنبه 20/10/93 با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان وناحیه و 110 نفر از مربیان تربیت بدنی مدارس این ناحیه در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد . در این همایش آقای دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی، طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اداره ناحیه یک در حوزه تربیت بدنی و سلامت،  از نقش پر رنگ آنان در اجرای برنامه های آموزش و پرورش بویژه برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای سخن گفت و تصریح کرد  : اگر امروز برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای با قوت شکل گرفته نتیجه زحمات بی شائبه و همدلی و رفاقت مربیان عزیز ورزش در سطح ناحیه است .

وی افزود : اجرای این المپیاد علاوه بر بهبود شرایط سلامتی دانش آموزان سبب افزایش مشارکت در سطح مدارس و باعث رشدو توسعه ویژگی های اجتماعی دانش آموزان وپیشگیری از آسیب  های اجتماعی می شود. 

ایشان همچنین خطاب به پیشکسوتان ورزش مدارس و باز نشستگان گفت : تجربه های شما در عرصه ورزش یکروزه بدست نیامده است و ما در آموزش و پرورش در همه شرایط  به تجارب شما و توصیه و تذکرو نظارت شما نیاز مندیم تا ان شاء الله بتوانیم در پیشرفت وارتقای شاخص های  ورزش و سلامت گام های موثر را برداریم .

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز در ابتدای این همایش ضمن بیان خیر مقدم به مدعوین و مربیان ورزش و با تقدیر از زحمات آنان گفت :بدون شک ورزش در مدرسه  مهمترین ساعتی  است که با تاثیر گذاری بر سلامت جسمی و روانی دانش آموزان اثر دارد و جایی که دبیر ورزش وظایف خود را به خوبی انجام دهد اهمیت آن درس در بین دانش آموزان و همکاران ارتقا پیدا می کند . سید رحیم محمدی گفت : در حال حاضر ، تعداد 7 سالن ورزشی در شهر و 2 سالن در روستا و نیز 3 سالن چند منظوره در ناحیه یک وجود دارد که  تنها از بیست و پنج درصد ظرفیت سالن های ورزشی مدارس استفاده میشود .و ما باید بتوانیم از حد اکثر ظرفیت سالن ها و امکانات موجود و نیزحد اکثر  پتانسیل نیرو های حوزه تربیت بدنی استفاده لازم را داشته باشیم . در بخش سوم این همایش حجت الله احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ناحیه یک اراک ، مطالبی را در خصوص نحوه ی اجرای صحیح  فعالیت های ورزشی در ساعات ورزش مدارس و نیز لزوم رعایت موارد ایمنی در محیط های ورزشی را ارائه نمود . در بخش پایانی همایش از تعداد 25 نفر از مربیان ورزش که در عرصه های مختلف موفق به کسب رتبه های برتر شده بودند،  با اهدا لوح تقدیر و جایزه تجلیل به عمل آمد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد