کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

طرح خیرین مدرسه پرور با هدف حمایت از دانش آموزان محروم و آسیب دیده ی اجتماعی در استان مرکزی اجرا می گردد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان مرکزی،در جلسه ای با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان معاون تربیت بدنی و سلامتُمعاون آموزش متوسطه و  نمایندگان سایر معاونین  و مدیریت مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس  طرح تشکیل خیرین مدرسه پرور در زیر مجموعه خیرین مدرسه ساز مطرح گردید.

 در این جلسه فولادوند با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دانش آموزان افزود: با توجه به اینکه عده ای از دانش آموزان محروم نیازمند حمایت معنوی و مادی می باشند و همچنین برخی از دانش آمو.زان آسیب دیده اجتماعی یا بی سرپرست و بد سرپرست می باشند لذا خیرین نیکو کار می توانند علاوه بر ایجاد فضای آموزشی در راستای حمایت از این دانش آموزان وارد این عرصه گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: امروز در همه مدارس شاهد هستیم که همکاران فرهنگی به صورت کاملا خود جوش ،کودکان محروم و بی بضاعت را مورد حمایت خود قرار می دهند . که با تشکیل خیرین مدرسه پرور علاوه بر جذب مشارکت مردمی در این حوزه امور رسیدگی به این گروه از دانش آموزان ساماندهی می گردد.

در این جلسه فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز استان علاوه بر ساخت مدارس ،در پشتیبانی آموزشی ،پرورشی و تجهیزات به مدارس یاری می رساند از آمادگی مجمع برای حمایت از دانش آموزان محروم خبر داد.

ایشان تعامل مدیران با خیرین مدرسه ساز را مهم دانست و افزود : مدیران مدارس می توانند با ارتباط با خیرین مدرسه ساز در جذب کمکهای مردمی فعالیت داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد