کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دمنه ، معاون تربیت بدنی و سلامت ؛مسابقات ورزشی دانش آموزان استان با حضور بیش از 3500 نفر در ابتدای سال آینده برگزار خواهدشد

چهارمین جلسه شورای ورزش آموزشگاههای استان مرکزی روز شنبه 18/11/93 با حضور اعضا در دفتر مدیر کل محترم آموزش و پرورش با چهار دستور کار برگزار گردید.  

در این جلسه دمنه بابیان اینکه بیش از 3500 نفر دانش آموز دختر و پسر در دو دوره ابتدایی و متوسطه (اول ودوم) استان در یازده رشته ورزشی جهت حضور در مسابقات مرحله استانی اعلام آمادگی نموده اند. مسابقات را یکی از جلوه های جذاب و پر طرفدار بخش تربیت بدنی مدارس عنوان کردو گفت سالیانه بیش از 80000نفر دانش آموز در مسابقات ورزشی مرحله شهرستان و استان مرکزی شرکت می کنند که امسال باید 60000نفر شرکت کننده در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را نیز به این آمار اضافه کرد.  

در این جلسه محمدی رئیس اداره تربیت بدنی  عملکرد این حوزه را به صورت کامل  گزارش نمود و برگزاری مسابقات استانی در دهه سوم فروردین و اردیبهشت ماه سال 94 ، برگزاری رقابتهای علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی و جشنواره الگوههای برتر تدریس درس تربیت بدنی مرحله استانی در اردیبهشت ماه سال آینده از جمله مصوبات این جلسه بود.

فولادوند مدیر کل محترم نیز ضمن تأکید بر تأثیر مثبت فعالیتهای ورزشی و برنامه های این حوزه بر سلامت دانش آموزان و جامعه خواستار توجه بیشتر به بحث المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و عملیاتی شدن آن و پیگیری روند هزینه کرد اعتبارات ابلاغی بابت این طرح شدو ایشان از اعضای شورای ورزش به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در خصوص برنامه های حوزه تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی مدارس استان در خواست نمودند که با جدیت و حساسسیت  بیشتری نسبت برنامه های جاری این بخش توجه نمایند و مشارکت بیشتری در راستای تحقق اهداف را معمول نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد