کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

جلسه قرعه کشی مسابقات ورزشی سال تحصیلی 94-93

مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر استان مرکزی در سال تحصیلی جاری در فروردین و اردیبهشت ماه سال 94 برگزار خواهد شد.

این مسابقات در بخش دختران در دوره تحصیلی ابتدایی با 11 رشته و دوره تحصیلی متوسطه اول با 7 رشته از 94/1/29 لغایت 94/2/3 و در بخش پسران در دوره تحصیلی ابتدایی با 10 رشته و دوره تحصیلی متوسطه با 7 رشته ورزشی از 94/2/4 لغایت 94/2/11 در سالن های ورزشی یادگار امام (ره)،سیزده آبان ،فاتح خیبر،مجموعه ورزشی شهیر باهنر و استخر فرهنگ شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

به همین منظور جلسه قرعه کشی و اعلام برنامه زمانبندی برگزاری مسابقات روز پنجشنبه 93/12/7 با حضور مسئولین محترم انجمن های ورزشی استان و نمایندگان مناطق(نواحی یک و دو اراک،آشتیان،سربند،خمین ،محلات،فراهان،ساوه)در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه در رشته های والیبال ،فوتسال،هندبال و بسکتبال دختران و پسران در دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول قرعه کشی انجام گردید . لازم به ذکر است که رشته فوتسال پسران در دو دوره تحصیلی به دلیل اینکه 15 منطقه استان اعلام آمادگی نموده اند ،مسابقات ابتدا به صورت قطبی (چهار قطب) برگزار می گردد و در مرحله استانی 8 تیم صعود کننده از مرحله قطبی با یکدیگر دیدار می کنند.

همچنین در این جلسه نکاتی در خصوص نحوه اعزام تیم ها،حضور در مسابقات ،انتخاب مربیان و سرپرستان ،انتخاب نوع وسیله نقلیه، نحوه تکمیل و ارسال مدارک جهت پذیرش تیم هاو رعایت شیوه نامه اردوها و بازدیدهای دانش آموزی ارائه گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد