کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

چهارمین جشنواره نوجاون سالم استان مرکزی برگزار گردید

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره نوجوان سالم : نوجوانی دوران تحولات عاطفی، جسمی، اعتقادی و شناختی است .فولادوند گفت: نوجوانی دوران تحولات شگرفی از مباحث عاطفی، جسمی، اعتقادی و شناختی و بسیار متفاوت از سال های قبل و گذر از این شرایط سخت توام با هزینه است که البته عبور از آن می تواند پتانسیل خوبی در ارتقای جوانان داشته باشد. 

 مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نوجوان سالم استان مرکزی که روز دوشنبه 11/12/93 با حضور سرپرست محترم استانداری استان مرکزی ،مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کارشناسان دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی وزارت متبوع و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق، کارشناسان پیشگیری مناطق و 300 نفر از منتخبین دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اراک با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و سخنرانی های تخصصی برگزار گردید. 

در این آیین از نفرات برتر بخش های مختلف جشنواره(نقاشی ، روزنامه دیواری ،فیلم کوتاه، عکس و کاریکاتور )با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و هدایای ارزنده تقدیر بعمل آمد. 

لازم به ذکر است که نفرات برتر جشنواره در  مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم  که در تابستان ۹۴ برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد