هیأت ورزش دانش آموزی استان مرکزی

وبلاگ اطلاع رسانی برنامه ها و طرح های هیأت ورزش دانش آموزی استان مرکزی

هیأت ورزش دانش آموزی استان مرکزی

وبلاگ اطلاع رسانی برنامه ها و طرح های هیأت ورزش دانش آموزی استان مرکزی

راهیابی دانش آموز استان مرکزی به تیم ملی فوتسال دانش آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از راهیابی" آرمان عقابی" دانش آموز استان مرکزی به تیم فوتسال دانش آموزی کشور و اعزام وی به مسابقات جهانی کرواسی خبر داد.  ادامه مطلب ...

تیم های برتر مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر ناحیه یک اراک معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک، کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه یک گفت: مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر در دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول برگزار گردید که تیم های برتر به شرح ذیل معرفی شدند:

دوره ابتدایی:

مقام اول: آموزشگاه حاجیه خانم بتول چهره ایمقام دوم: آموزشگاه میرزا یحیی مستوفی 2مقام سوم: آموزشگاه ابراهیم فخار

دوره متوسطه اول:

مقام اول: آموزشگاه الهیهمقام دوم: آموزشگاه باب الحوائجمقام سوم: آموزشگاه حاج توکلی

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی مدارس آموزش و پرورش شهرستان خنداب برگزار شد

مسابقات دانش آموز شهرستان خنداب ،  با حضور25 تیم دانش آموزی برگزار شد ، در دیدار پایانی تیم فوتبال دانش آموزان آموزشگاه  پسرانه مقدس اردبیلی مقام اول ، آموزشگاه شهید صدوقی مس علیا مقام دوم و آموزشگاه عمار یاسرخنداب مقام سوم  را کسب کردند.

در پایان حکم قهرمانی  و مدال های قهرمانی توسط  مدیرو معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش به این دانش آموزان اهداء شد.

مدیر اموزش و پرورش شهرستان خنداب هدف از اجرای این مسابقات کسب استعداد های برتر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان دانست و گفت : : خانواده ها باید به فرهنگ بالای ورزش اهمیت زیادی بدهند تعامل اولیای دانش‌ آموزان و اولیای مدرسه کمک فراوانی به شادی و نشاط دانش‌ آموزان می‌ کند.

رحمتی افرود : پرداختن کودکان به ورزش و فعالیت‌ های بدنی علاوه بر تغییر شکل و استحکام عضلات پیامدهای روانی مثبتی را نیز خواهد داشت.

دانش آموزان پسر استان مرکزی به اردوی انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین دعوت شدند

در مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور که آذرماه سال جاری در بندر عباس برگزار شد، دانش آموزان استثنایی استان مرکزی موفق به کسب رتبه های برتر و دریافت سهمیه حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین شدند.

  ادامه مطلب ...

کلاس های باز آموزی 4 رشته ورزشی در اراک برگزار می گردد.

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس هیأت ورزش دانش آموزی استان مرکزی با بیان این خبر افزود . دوره باز آموزی رشته های والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال ویژه معلمان تربیت بدنی  استان با حضور بیش از 240 نفر از همکاران خواهر و برادر در بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهر اراک برگزار خواهد شد. وی گفت سعی خواهیم کرد در این دوره از مدرسین توانمند کشوری جهت ارتقای مهارتهای  فنی در این رشته ها استفاده نماییم.