کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دستورالعمل دولت انگلیس برای مبارزه با چاقی دانش آموزان

لندن/ واحد مرکزی خبر/ ورزشی
دولت انگلیس اعلام کرد دانش آموزان این کشور باید پنج ساعت در هفته ورزش کنند تا مشکل چاقی در جامعه از بین برود.
به گزارش واحد مرکزی خبر از لندن، روزنامه گاردین نوشت: براساس این برنامه، مدارس موظفند علاوه بر تجهیز مدارس به وسایل جدید ورزشی، حداقل پنج ساعت در هفته، دانش آموزان را به ورزش و فعالیت بدنی،از قبیل یوگا تشویق کنند زیرا چاقی به ویژه در بین دانش آموزان دختر انگلیسی، بسرعت در حال افزایش است .
به نوشته گاردین، نتایج یک بررسی که چهارشنبه منتشر خواهد شد نشان می دهد در 25سال آینده نیمی از مردم انگلیس چاق خواهند شد و دولت در نظر دارد با گسترش ورزش در مدارس ، از این روند پیشگیری کند.
اگر روند چاق شدن مردم انگلیس متوقف نشود ، پیش بینی می شود تا سال دو هزار و پنجاه میلادی، سالانه چهل و پنج میلیارد پوند صرف بهداشت و درمان افراد چاق در این کشور شود.
صبح امروز، گوردون براون، نخست وزیر انگلیس با حضور در یک مدرسه برنامه های دولت را برای افزایش ساعات ورزش در مدارس و بهبود فعالیت های بدنی در مدارس اعلام کرد.
قرار است تا سال دو هزار و هشت میلادی، هشتاد و پنج درصد دانش آموزان انگلیسی حداقل دو ساعت در هفته، به یک ورزش خاص بپردازند.
در ده سال گذشته، دولت انگلیس دو میلیارد و سیصد میلیون پوند برای بهبود ورزش در مدارس هزینه کرده و امسال نیز یکصد میلیون پوند به این مبلغ افزوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد