کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

جلسه هماهنگی کاروانهای ورزشی دانش آموزان استان مرکزی انجام شد.

 

جلسه هماهنگی کاروان های ورزشی دانش آموزان پسر و دختر استان مرکزی شرکت کننده در جشنواره فرهنگی ورزشی طرح های ملی حوزه ورزش مدارس کشور با حضور مربیان ،سرپرستان ومعاونین فنی و فرهنگی کاروانها و کارشناسان اداره تربیت بدنی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.  

در این جلسه ضمن تبیین وظایف عزیزان همراه کاروان در خصوص نکات فنی و اجرایی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت. 

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران منجمله مسئولین انجمن های ورزشی و کارشناسان اداری  اظهار داشت که کاروان های اعزامی شامل تیم های :شنا،ژیمناستیک،طناب زنی ،دو ومیدانی ،تنیس روی میز و ورزش باستانی پسران در دوره تحصیلی ابتدایی می باشد.و تیم ها تمرینات بسیار خوبی را سپری نمودند که باید توجه داشت که  قسمت اعظم این تمرینات در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفته و سختی های خاصی را هم در پی داشته است .ایشان  با توجه به حساسیت های  ویژه این دوره تحصیلی خواستار توجه خاص مربیان و عوامل اجرایی به دانش آموزان از زمان اعزام تا بازگشت شد. در ادامه از پیش بینی برنامه های کیفی فرهنگی توسط معاونان  فرهنگی کاروان اعزامی خبر داد و خواستار همکاری همه دانش آموزان و مربیان محترم در این خصوص شد.  

در ادامه جلسه  محمدی رئیس اداره تربیت بدنی ضمن تشریح چگونگی اعزام ونکاتی در خصوص شکل برگزاری جشنواره بیان کردندکه تعدادشرکت کنندگان استان 100 نفر می باشدو با توجه به محدودیت های مالی موجود سعی کردیم که تمرین و تجهیز تیم های استان به نحو مطلوب صورت پذیرد. و سایر کارشناسان و سرپرستان و معاونین کاروان ها نیز نکات فنی خود را بیان نمودند.

در این دوره از رقابت هامسابقات پسران از یکم لغایت هفتم شهریور و دختران از  هشتم لغایت چهاردهم به میزبانی استان خراسان رضوی، شهر  نیشابور برگزار می گردد. و زیارت بارگاه ملکوتی  حضرت امام رضا (ع) نیز یکی از برنامه های خاص پیش بینی شده می باشد.

وزارت آموزش و پرورش کلیات شاخص های تخصصی سازماندهی معلمان تربیت بدنی را اعلام کرد

دفتر برنامه ریزی درس تربیت بدنی وزارت متبوع با تشکیل کارگروه تخصصی تدوین شیوه نامه سازماندهی معلمان تربیت بدنی در اجلاس روسای ادارات تربیت بدنی استانها نسبت به تعیین شاخص های تخصصی جهت امتیاز بندی معلمان محترم تربیت بدنی و سازماندهی اقدام نمود. 

دمنه معاون تربیت بدنی ضمن بیان اینکه در این کار گروه استان مرکزی نقشی محوری ایفا نمود و نمون فرم سازماندهی استان یکی از ملاک های تعیین این شاخص ها بوده است .شاخص های مشخص شده توسط وزارت خانه را منطبق با فرم استانی دانست .در ادامه می توانید در لینک ذیل نامه وزارت متبوع را مشاهده فرمایید. 

شاخصهای تخصصی سازماندهی

برگ زرینی دیگر بر افتخارات فرهنگیان استان

آقای سید جلال امینی همکار فرهنگی ناحیه یک اراک توانست با قهرمانی در ماده پیاده روی 5  کیلومتر مسابقات دو ومیدانی قهرمانی جهان پیوند اعضا ، مدال طلای این دوره از رقابتها را که در کشور آفریقای جنوبی برگزار گردید کسب نماید. 

این موفقیت را به ایشان، خانواده محترمشان و جامعه فرهنگی و جامعه ورزش استان تبریک می گوییم.   

افتخار آفرینی دیگر توسط پیشکسوت آموزش و پرورش استان مرکزی

جناب آقای اسماعیل قدمگاهی همکار فرهنگی بازنشسته و مسئول انجمن وزنه برداری آموزشگاههای استان مرکزی بار دیگر توانست در میدانهای  جهانی وزنه برداری افتخار آفرینی کند .آقای قدمگاهی در شرایطی توانست مدال طلای مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان را که در کشور ایتالیا برگزار گردید برگردن بیاویزد که بیش از هشتاد سال از سن گرانقدر او می گذرد .ایشان در این دوره از مسابقات ضمن کسب مدال طلا و قهرمانی جهان در دسته 85 کیلو گرم  موفق به شکستن رکورد مسابقات المپیک پیشکسوتان 2013 لندن هم شده اند. شایان ذکر است ایشان به عنوان تنها نماینده کشور جمهوری اسلامی ایران  در این مسابقات حضور داشته اند.

این موفقیت را به این عزیز گرانمایه ، خانواده محترمشان و جامعه فرهنگی استان علی الخصوص جامعه ورزش استان تبریک عرض می نماییم.  

دبیر تربیت بدنی استان مرکزی به عضویت تیم ملی موتای جهت حضور در مسابقات جهانی اسپورت اکورد روسیه در آمد

 

عباس آستارکی دبیر تربیت بدنی شهرستان ساوه  بار دیگرتوانست  با قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی موی تای بزرگسالان  در وزن 91+ کیلو گرم  که در شهر قدس برگزار گردید پیراهن مقدس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را بر تن کند.ایشان چندین دوره حضور در رقابتهای مختلف بین المللی و جهانی و قهرمانی در این مسابقات را در کارنامه خود دارند. این موفقیت را به این همکار ارزنده و جامعه ورزش استان تبریک عرض می نماییم .