کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دانلود رایگان سئوالات کارشناسی ارشد تربیت بدنی سال ۹۲

جهت دانلود رایگان سوالات کنکور ارشد تربیت بدنی سال ۹۲ روی  آدرس زیر کلیک نمایید.


http://s2.picofile.com/file/7655647525/92.pdf.html

تبریک

جناب آقای عباس جعفری انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان داور نمونه استان در رشته کشتی را به شما و جامعه ورزشی استان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزونتان را در تمام لحظات زندگی از خداوند متعال مسئلت داریم.





۳ نمونه نرمش مفید برای مقابله با زانو درد

پا به عنوان قلب دوم انسان ها شناخته می شود هرگونه مشکلی که برای آن ایجاد شود در روند زندگی ما نیز تاثیر خواهد گذاشت. به همین علت باید دقت کافی را داشت تا کمتر دچار آسیب های متفاوت شود. 

در مدل های مختلف پا در زانو بیشترین قربانی را دارد. زانو دقیقا بخشی است که بسیاری توان حتی تکان دادن آن را نیز ندارند. این بخش از آن جایی که همیشه تحت فشار قرار دارد بیشترین آسیب را می بیند. برای اینکه بتوانید زانو درد را درمان کنید نیاز است تا با پزشک مشورت کنید اما قبل از آن می توانید از نرمش های خاصی نیز کمک بگیرید که در ادامه برای شما آماده کرده ایم:

ادامه مطلب ...

درخشش دانش آموزان دبیرستان دخترانه رستگار ساوه در مسابقات ورزشی

دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد رستگار شهرستان ساوه ، در مسابقات ورزشی مقطع متوسطه این شهرستان ساوه ، مقام برتر را در 6 رشته ی ورزشی از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه ، بنابراین گزارش تیم های والیبال، بستکبال و آمادگی جسمانی این واحد آموزشی در مسابقات مدارس مقطع متوسطه شهرستان ساوه به ترتیب رتبه های اول ، سوم و دوم را کسب نمودند.

 همچنین در رشته های انفرادی نیز زهرا کلامی در رشته تنیس روی میز مقام سوم را در سطح منطقه از آن خود کرد.

 در مسابقات استانی رشته های کاراته و نیوکونگ فو نیز به ترتیب ویدا خلج مقام اول را در بخش کاتا و الهام ایمانی مقام سوم را کسب نمودند.

خانه ژیمناستیک شازند افتتاح شد.

 

خانه ژیمناستیک شهرستان شازند در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل،مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندار  و نماینده ولی فقیه شهرستان و سایر مسئولین استانی افتتاح گردید.  

در این مراسم در ابتدا مینایی مدیر شهرستان ضمن خیر مقدم در خصوص طرح های ملی ورزش مدارس در شازند، اعتبارات هزینه شده جهت تجهیز سالن مذکور و اهمیت و جایگاه ورزش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نکاتی را ارئه نمودند.  

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن اینکه افزایش تعداد سالن ها و فضاهای ورزشی سرپوشیده استان را از 5 به بیش از 120 سالن از برکات انقلاب نامیدند ورزش را از راههای قیمتی شدن انسانها ذکر نمودند .و بیان این نکته که این سالن به عنوان چهارمین سالن ژیمناستک در آموزش و پرورش استان که دارای کلیه شرایط آموزشی و مسابقات قهرمانی می باشد به بهره برداری رسیده است . اجرای بهینه طرح ژیمناست(آموزش ژیمناستیک ویژه دانش آموزان پایه دوم ابتدایی )و توسعه این رشته ورزشی پایه را از اهداف احداث خانه های ژیمناستیک نام برد. 

دمنه در پایان با بیان این نکته که حدود یک دهم نیروهای متخصص تربیت بدنی استان در شهرستان شازند حضور دارند وضعیت ورزش مدارس را در این منطقه مطلوب ارزیابی نمود و از زحمات همه ی این عزیزان تشکر نمود. 

اجرای حرکات زمینی توسط دانش آموزان خردسال شازندی پایان بخش این مراسم افتتاحیه بود.

مراسم پیاده روی خانوادگی فرهنگیان شهرستان دلیجان برگزار شد

 

مراسم پیاده روی خانوادگی فرهنگیان صبح روز جمعه 13/11/91 با حضور فرهنگیان خواهر و برادر و خانواده آنان در محل امامزاده بی بی زبیده خاتون (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان، این مراسم در ساعت ۳۰/۷ روز جمعه با حضور فرهنگیان خواهر و برادر برگزار شد و پس از پیاده روی در محل امامزاده تجمع و مراسم زیارت عاشورا برگزار نمودند.
این مراسم جهت ایجاد نشاط و شادابی فرهنگیان اجرا شده است و در پایان نیز به قید قرعه به شش نفر از آنان جوایزی اهدا شد .

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت از مسابقات ناحیه یک

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان روز پنجشنبه مورخ ۵/۱۱/۹۱ با حضور در سالن ورزشی یادگار امام(ره) ضمن بازدید از مسابقات ورزشی والیبال دوره متوسطه پسران ناحیه یک اراک در مراسم اختتامیه این مسابقات؛ ورزش را یکی از راههای قیمتی شدن انسان دانست و از دانش آموزان خواست به واسطه حضور شان در فعالیتهای ورزشی و مسابقات مختلف خدارا شاکر باشند. 

ایشان نظم و انضباط حاکم بر مسابقات ورزشی ناحیه - اخلاق ورزشی حاکم بر تیم های حاضر - حضور داوران جوان و متخصص در کنار همکاران با تجربه - و هدایت متخصصانه مربیان ورزش - حضور مسئولین ناحیه در کنار کارشناسان -  مدیران و معاونین مدارس به عنوان همراه تیم ها را از نکات حائز اهمیت و قابل تقدیر دانست.  

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این رقابتها آقای هاشمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه نیز حضور داشتند و ایشان در سخنان خود از اهمیت نقش تربیت بدنی بر شکل گیری جامعه سالم نام برده و از عوامل اجرایی مسابقات تشکر نمودند.

جلسه توجیهی مدیران مدارس ناحیه یک اراک

جلسه توجیهی مدیران ومجریان طرح پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ،در آموزش و پرورش ناحیه یک اراک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ، جلسه توجیهی مدیران ومجریان طرح پیشگیری از اعتیاد جوانان و آسیب های اجتماعی با هدف اجرای مطلوب طرح مذکور با حضور مدیران ومجریان این طرح ، روز دوشنبه 2/11/91در محل نمازخانه اداره ناحیه یک برگزار گردید . در این جلسه دوساعته آقایان سجادی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اراک و کاووسی رئیس اداره مراقبت در برابر  آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به تشریح برنامه های پیش بینی شده در راستای اجرای مطلوب طرح پرداختند .  

لازم به ذکر است در سال تحصیلی جاری در حوزه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ۴ طرح ملی در سه دوره تحصیلی در حال اجرا می باشد.

آغاز مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان ناحیه یک اراک

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک مرحله دوم رقابتهای ورزشی دانش آموزان دختر و پسر در سه دوره تحصیلی این ناحیه از تاریخ 1/11/91 لغایت 2/12/91 به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالنهای ورزشی تحت پوشش ناحیه برگزار می گردد . مجید محمودی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه یک اراک در گفتگو با روابط عمومی اعلام داشت : تعداد رشته های این دوره از مسابقات ،هشت رشته برای پسران و شش رشته جهت دختران ( در مقاطع مختلف ) می باشد . وی افزود: نفرات برتر این رقابتها به مرحله استانی که در بهار سال 1392 برگزار می گردد اعزام خواهند شد . ایشان ابراز داشت : در مرحله اول این مسابقات که از تاریخ 22/8/91 لغایت 8/10/91 برگزار گردید دانش آموزان ورزشکار مدارس در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نتایج ذیل کسب گردیدند :

َنتایج کسب شده توسط مدارس در مرحله اول رقابتهای ورزشی دانش آموزان دختر ناحیه یک اراک


والیبال ابتدایی مقام اول : صدیقه کبری(س) مقام دوم : گلهای محمدی مقام سوم : 17 شهریور بسکتبال ابتدایی مقام اول :شاهد ریحانه مقام دوم : سماء مقام سوم : گلهای فاطمی

بسکتبال راهنمایی مقام اول : صدیقه کبری(س) مقام دوم : ندای وحدت مقام سوم : سماء آمادگی جسمانی ابتدایی مقام اول : شاهد ریحانه مقام دوم : ساجده مقام سوم : سماء آمادگی جسمانی راهنمایی مقام اول : شاهد نیایش مقام دوم : حاج توکلی مقام سوم : صدیقه کبری (س)

آمادگی جسمانی متوسطه مقام اول:تربیت مقام دوم:شاهد فاطمه الزهرا(س) مقام سوم :خدیجه کبری(ُس)

طناب زنی راهنمایی مقام اول : صدیقه کبری (س) مقام دوم : ندای وحدت مقام سوم : ارشاد هفت سنگ متوسطه مقام اول : بصیرت مقام دوم : تربیت مقام سوم : مطهره

هندبال راهنمایی مقام اول : ایران مقام دوم : متانت مقام سوم : ندای وحدت

هندبال متوسطه مقام اول : الزهرا(س) مقام دوم : خدیجه کبری (س) مقام سوم : بهار

شطرنج ابتدایی مقام اول : سید مرتضی مقام دوم : شاهد ریحانه مقام سوم : 17 شهریور شطرنج راهنمایی مقام اول : شاهد نیایش مقام دوم : شاهد حاج عراقچی مقام سوم :حاج کاظمی(کوثر)

شطرنج متوسطه مقام اول : تربیت مقام دوم : بهار مقام سوم : حاج تقوی نژاد

بدمینتون ابتدایی مقام اول:شهید اندرزگو مقام دوم: قدس مقام سوم:صدیقه کبری(س)– حضرت زینب(س)

بدمینتون متوسطه مقام اول:یاسمن کوکنار –شاهد فاطمه الزهرا (س) مقام دوم: فائزه اسماعیلی – حاج تقوی نژاد مقام سوم مشترک :عارفه نظام آبادی – فرزانگان راضیه سادات میر ناصری - شاهد فاطمه الزهرا (س)


نتایج کسب شده توسط مدارس در مرحله اول رقابتهای ورزشی دانش آموزان پسر ناحیه یک اراک


فوتسال ابتدایی مقام اول : شهید سجادی مقام دوم : قیام فرهنگیان مقام سوم : شهید صدوقی فوتسال راهنمایی مقام اول مجتمع علی اکبر (ع) مقام دوم : شهید مدنی مقام سوم : آزادگان بسکتبال ابتدایی مقام اول : مبعث مقام دوم : دین ودانش مقام سوم : آیت الله صدر

بسکتبال راهنمایی مقام اول : شهید فهمیده مقام دوم : صدرا مقام سوم : البرز

بسکتبال متوسطه مقام اول : میرداماد مقام دوم : شاهد اما خمینی (ره) مقام سوم : شکرایی والیبال ابتدایی مقام اول : سماء مقام دوم : شهدای آذرآب مقام سوم : دین ودانش

والیبال راهنمایی مقام اول : صدرا مقام دوم : شهدای فرهنگی مقام سوم : سماء

هندبال ابتدایی مقام اول : قیام فرهنگیان مقام دوم : امام صادق(ع) مقام سوم : شهید سجادی هندبال راهنمایی مقام اول : رزمندگان اسلام مقام دوم : آزادگان مقام سوم : باقر العلوم (ع) هندبال متوسطه مقام اول : شهید بهشتی مقام دوم : آزادگان مقام سوم : شهید دادآفرید




مسابقات ورزشی دانش آموزان آشتیان

مسابقات ورزشی انتخابی استان، گرامیداشت سال تولید ملی- حمایت از کار و سرمایه ایرانی در آذر و دی ماه 1391 در سالن ورزشی شهدای فرهنگیان و سالن ورزشی آموزشگاه حضرت خدیجه (س) برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آشتیان، این مسابقات در رشته های فوتسالّّ، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال و طناب زنی برگزار گردید که در پایان نفرات منتخب جهت شرکت در مسابقات استانی انتخاب شدند و به آنها حکم و مدال و جایزه اهدا شد.
در این مسابقات محرابی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش آشتیان در جمع ورزشکاران از اهمیت ورزش و جایگاه آن در جامعه و پایبندی به اصول اخلاقی و پهلوانی مطالبی را بیان نمود.