کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

پیام معاون محترم تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش

به مناسبت آغاز اختتامیه جشنواره های دانش آموزی نوجوان سالم آموزش و پرورش سراسر کشور 

دانش آموزان عزیز ، همکاران محترم ، والدین ارجمند/سلامتی ، موهبت بزرگ الهی است که راه شکر این نعمت نیز،همچنانکه در سنت پیامبر(ص) گرامی اسلام و در سیره اهل بیت(ع) پاک و مطهر ایشان سفارش شده است ، « مراقبت از خود » و کناره گیری از رفتارهایی است که موجب به خطر افتادن انسان می شود.
نوجوانان عزیز
« مراقبت از خود » ، تنها این نیست که بیمار نشویم ، بلکه شامل همه رفتارهایی است که موجب سلامتی ما  در زمینه های مختلف روانی ، اجتماعی و معنوی می شود. « مراقبت از خود » ، شیوه های زندگی سالم ما  و دوری از رفتارهای مخاطره آمیزی است که سلامتی ما را تهدید می کند.
دانش آموزان گرامی
برای این که بتوانیم از خود در برابر رفتارهای مخاطره آمیز ، که اغلب نیز ظاهر تفریحی و فریبنده دارند ، مراقبت کنیم ، باید قادر باشیم که شناخت خود را در مورد رفتارهای پرخطر افزایش بدهیم ،  مهارت های خود-مراقبتی را در خود تقویت کنیم و این مهارت ها را در بین دوستان و همکلاسی ها نیز ترویج کنیم.
دانش آموزان عزیز ، همکاران محترم ، والدین ارجمند
جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ، که در سال تحصیلی جاری ، چهارمین دوره آن نیز برگزار شده است ، فرصتی است تا ما در کنار یکدیگر ، ضمن افزایش و تقویت مهارت های مان برای خود – مراقبتی   در برابر رفتارهای پرخطر  ، شیوه زندگی سالم را در بین سایر نوجوانان و در مدارس ترویج کنیم.
جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ، بخشی از برنامه وزارت آموزش و پرورش برای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و یکایک ما در این زمینه ، مسوولیت خطیری را بر عهده داریم که لازم می دانم ضمن قدردانی از شما برای شرکت در این جشنواره ، بر ضرورت تلاش دسته جمعی برای گسترش پیام های این جشنواره در سطح مدارس و جامعه تاکید می نمایم.برای موفقیت شما در این رسالت بزرگ و جهاد مقدس ، از خداوند متعال ، سلامتی و موفقیت مسالت می نمایم.      مهرزاد حمیدی -معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت اموزش و پرورش  

 

شایان ذکر است مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نوجوان سالم استان مرکزی روز دوشنبه ۱۱/۱۲/۹۳  از ساعت ۹ صبح در محل کانون امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد