کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

برگزاری اردوی نهایی تیم های فوتسال و هندبال متوسطه دوم اعزامی به مسابقات کشوری

اردوی نهایی تیم های فوتسال و هندبال دانش آموزان متوسطه دوم پسران استان اعزامی به مسابقات کشوری روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم اسفند ماه جاری به میزبانی شهرستان دلیجان و کارشناسی تربیت بدنی آن  مدیریت برگزارمی گردد. و بلافاصله بعد از این اردو تیم به مسابقات اعزام می گردد.

به گزارش روابط عمومی این اردو به منظور هماهنگی نهایی و برگزاری یک دیدار تدارکاتی قبل از اعزام برگزار خواهدشد. لازم به ذکر است که مسابقات کشوری به میزبانی استان اصفهان از سوم تا هشتم اسفند  برگزار خواهدشد.

همچنین از تاریخ 92/11/15 لغایت 92/11/29 تیم کشتی پهلوانی و ورزش های باستانی استان نیز به مسابقات قهرمانی کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید اعزام شدند.

سالن ورزشی چندمنظوره شهید سید علی جلالی مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

روز یکشنبه 92/11/28 باحضور دکتر سلیمی ، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ، محسن اکبری ، فرماندار دلیجان ، مدیر ، معاونین و کارشناسان اداری ، خانواده شهید سید علی جلالی ،‌ مدیران و معاونین مدارس ، جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان سالن ورزشی چند منظوره مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان ، سالن چند منظوره ورزشی شهید سید علی جلالی با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
حسین سعیدیان ، کارشناس تربیت بدنی این مدیریت گفت ، این سالن با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال و با کمک خیرین و آموزش و پرورش شهرستان به انواع وسایل ورزشی تجهیز شده و برای استفاده فرهنگیان و دانش آموزان بهره برداری شد .
ادامه مطلب ...

حضور گسترده دانش آموزان وهمکاران فرهنگی ناحیه یک در جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم

 

دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اراک امسال حضور گسترده ای در جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم خواهند داشت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک در گفتگو با کارشناسی روابط عمومی ناحیه گفت : جشنواره مذکور در راستای ترویج رفتارهای سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و سوء مصرف مواد توسط اداره کل محترم آموزش وپرورش برگزار خواهد شد و من بسیار خرسندم که اعلام کنم در مقایسه باسال قبل ، ناحیه حضور بسیار چشمگیری در این جشنواره خواهد داشت .
ادامه مطلب ...

افتتاح مرکز ورزشی حرکات اصلاحی و غربالگری ساختار قامتی

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی :مرکز ورزشی حرکات اصلاحی و غربالگری ساختار قامتی در سالن فاتح خیبر آموزش وپرورش ناحیه یک اراک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه یک اراک ،مرکز ورزشی حرکات اصلاحی و غربالگری ساختار قامتی در سالن فاتح خیبر آموزش وپرورش ناحیه یک اراک افتتاح شد.  

ادامه مطلب ...

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین ارشد استانی ؛اولین زورخانه دانش آموزی استان مرکزی افتاح شد

 

اولین سالن ورزش های باستانی و زورخانه ای دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و مسئولین ارشد استانی در ورزشگاه شهید باهنر اراک افتتاح گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این سالن گفت: ورزش یکی از مهمترین راه های کسب سلامتی دانش آموزان است.کریم زاده افتتاح این سالن ورزشی را در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان عنوان نمود و گفت: استان مرکزی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای در ورزش دارد که باید با تهیه زیر‌ساخت‌های آن، ظرفیت بالقوه را بالفعل درآورد.

ادامه مطلب ...

بیست و ششمین دوره رقابتهای علمی وتخصصی معلمان تربیت بدنی استان به عنوان یک دوره آموزشی

 دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل با بیان این خبر افزود با مساعد ت شورای محترم معاونین اداره کل و معاونت محترم پژوهش و برنامه ریزی اداره کل مصوب گردید به همکارانی که بتوانند در بیست و ششمین دوره رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرحله شهرستان حد نصاب حداقل 60 از100 نمره  را به دست آورند  28ساعت گواهینامه آموزش ضمن خدمت با کد 92305722 اهدا خواهد شد.

ادامه مطلب ...

جلسه مشترک حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت و شورای شهر اراک

جلسه حوزه معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهر اراک در مورخ 12/12/92 به مدت 2 ساعت در محل شورا و با حضور اعضای محترم شورای شهر اراک،شهر دار محترم  اراک و آقای کریم زاده مدیر کل محترم اموزش و پرورش ، معاون تربیت بدنی و سلامت و روسای ادارات تربیت بدنی ، سلامت و تندرستی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ، کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه یک اراک و آقای غلامعلی اکبر آبادی به عنوان نماینده مسئولین انجمن های ورزشی و مربی ملی برگزار گردید. 

ادامه مطلب ...