کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

برگزاری جشنواره آثار برتر حرکات اصلاحی، ارگونومی و روش های نوین ارزیابی قامتی

 به اطلاع می رساند دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت متبوع در نظر دارد به استناد بخشنامه شماره 207875 تاریخ 16/10/93 ، جشنواره آثار برتر حرکات اصلاحی، ارگونومی و روش¬های نوین ارزیابی قامتی را به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  برگزار نماید.
هدف از برگزاری این جشنواره بهره¬گیری از دانش متخصصان و دبیران تربیت¬بدنی در پیشگیری از بروز و تشدید ضعف¬های عضلانی و ناهنجاری¬های قامتی منتج از آن و توانمندسازی و به روز رسانی اطلاعات کارشناسان ادارات، مربیان، سرپرستان کانون¬ها و معلمان تربیت¬بدنی در زمینه سنجش ساختار قامتی و حرکات اصلاحی می¬باشد و در زمینه¬های مقاله، پوستر، بروشور، عکس و جزوه آموزشی برگزار خواهد شد.

علاقه¬مندان به شرکت در این جشنواره می¬توانند فایل Word و pdf  آثار خود را به آدرس پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره amdtb@medu.ir تا تاریخ معین ارسال نمایند و همچنین نسخه چاپی آن را به معاونت تربیت بدنی و سلامت ادارات کل استان¬ها تحویل نمایند. جزئیات برگزاری همایش در فایل پیوست ذکر شده¬است.در ضمن بخشنامه مربوطه به شهرستان ها ابلاغ شده است که همکاران محترم می توانند  اطلاعات بیشتر را از  کارشناس تربیت بدنی منطقه خود کسب نمایند. 

 
فایل های مربوطه :
دستورالعمل+جشنواره.doc69.12 KB

کارگاه آموزشی مقابله با مصرف شیشه در هفته کارزار رسانه ای شیشه در اراک2

با توجه به اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه و مبارزه با مواد مخدر ،کارگاه آموزشی روز دوشنبه بیست و دوم آبان از ساعت 12:15 الی 14 در سالن جلسات ناحیه دو اراک برگزار گردید . در این جلسه که به همت کارشناس آسیب های اجتماعی تشکیل شد سروان محمودی از کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در مورد پیشگیری از گسترش مصرف شیشه با کارکنان ناحیه دو اراک گفتگو کردند . سروان محمودی تنها راه مقابله با مواد مخدر را پیشگیری دانستند .

در هفته کارزار رسانه ای شیشه :پرواز پهپاد بدون سرنشین از آموزشگاه فهیمه بر فراز شهرستان شهرستان خمین

سه شنبه 23/10/93 ،با پرواز یک فروند پهپاد بدون سرنشین بر فراز آسمان شهرستان خمین طرح کشوری کار زار با شیشه که از 20 دی ماه به مدت یک هفته در این شهرستان با همکاری اداره بهزیستی ومدیریت آموزش وپرورش آغاز شده بود،باپخش برشور وتراکت مربوط به این ماده مخدر صنعتی تحت عنوان همایش رها باش در میادین اصلی شهرستان خمین ادامه یافت .

در چهارمین روز از این طرح وبا حضور جمعی از مسئولین شهرستان , مدیران ورؤسای ادارات ونهادها ، اعضای شورای اسلامی شهر وبا پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین از آموزشگاه  دخترانه متوسطه ی دوره ی اول فهیمه جهت اجرای یک حرکت نمایشی وبه یاد ماندنی وکار زار با ماده مخدر و صنعتی  شیشه ، بروشور وتراکت های در ارتباط با این موضوع در سطح شهرستان پخش گردید .  

کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه در شهرستان کمیجان آغاز شد .

کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه امروز همزمان با سراسر استان  در شهرستان کمیجان نیز آغاز شد. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان کمیجان ، مراسم افتتاحیه کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه با حضور  کریمی معاون محترم فرمانداری ،مسئولین شهرستان ، کمال آبادی مدیر آموزش وپرورش در دبیرستان قمر بنی هاشم ( ع) برگزار گردید .

  در این مراسم کریمی در سخنانی اظهار داشتند : زمانی امکان رسانه‌ای شدن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی وجود نداشت اما امروز با استفاده از رسانه‌ها می‌توان به بیان آسیب‌های اجتماعی در مجامع عمومی پرداخت. و آموزش وپرورش را دارای نقش پر رنگ دانستند .

کریمی خواستار فعالیت تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های ذیربط در زمینه آموزش و توانمندسازی مردم در مقابله با آسیب‌ها شد و بیان کرد: در صورتی که مردم و سازمان‌های مردم نهاد به میدان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد شوند، به طور قطع به نتایج مثبتی دست پیدا خواهیم کرد.

همایش معلمان تربیت بدنی مدارس ناحیه یک اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ؛همایش مربیان تربیت بدنی مدارس ناحیه یک اراک روز شنبه 20/10/93 با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان وناحیه و 110 نفر از مربیان تربیت بدنی مدارس این ناحیه در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد . در این همایش آقای دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی، طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اداره ناحیه یک در حوزه تربیت بدنی و سلامت،  از نقش پر رنگ آنان در اجرای برنامه های آموزش و پرورش بویژه برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای سخن گفت و تصریح کرد  : اگر امروز برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای با قوت شکل گرفته نتیجه زحمات بی شائبه و همدلی و رفاقت مربیان عزیز ورزش در سطح ناحیه است .

وی افزود : اجرای این المپیاد علاوه بر بهبود شرایط سلامتی دانش آموزان سبب افزایش مشارکت در سطح مدارس و باعث رشدو توسعه ویژگی های اجتماعی دانش آموزان وپیشگیری از آسیب  های اجتماعی می شود. 

ادامه مطلب ...

ماهنامه ورزش و ارزش

به اطلاع همکاران محترم می رساند چاپ مجدد ماهنامه ورزش و ارزش آغاز شده است .
علاقمندان می توانند جهت دانلود رایگان ماهنامه فوق به سایت ورزش و سلامت مراجعه نمایند.


آدرس سایت:www.varzeshvasalamat.ir



مراسم جشن تولد16نفرازبجه های بی سرپرست وتقدیرازمادران فداکار


Image08

به گزارش روابط عمومی انجمن آلزایمر خیریه امام جواد(ع) استان مرکزی، مراسم جشن تولد۱۶نفرازبچه های آسمانی (ایتام وبی سرپرست )تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره)استان مرکزی وتحت حمایت این مرکز خیریه وتقدیر از ۲۸ مادر سرپرست خانوار تحت پوشش این مرکز خیریه صبح روز پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳ درسالن این خیریه  برگزار شد.

 

ادامه مطلب ...

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت در مراسم المپیاد ورزشی دانش آموزان محلات

 دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت در مراسم  المپیاد ورزشی دانش آموزان محلات ورزش به عنوان بهترین، نزدیکترین و مناسبت ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

به گزارش اداره روابط عمومی مراسم افتتاحیه المپیادورزشی شهرستان محلات با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان مرکزی  و جمعی از مسئولین شهرستانی صبح روز یکشنبه در دبیرستان رازی این شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از عملیاتی شدن المیپادهای ورزشی درون مدرسه ای گفت: این المپیادهای شور و نشاط را در داخل مدرسه ایجاد می نماید. وی ورزش را به عنوان بهترین، نزدیکترین و مناسبت ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد و با اشاره به فواید آن گفت: در مبحث اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی شور و نشاط کاذب ایجاد شده مخرب و کوتاه و کشنده  است
 و در نقطه مقابل تنها فعالیت طبیعی که شور و نشاط واقعی ایجاد می نماید فعالیت بدنی و ورزش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت افزود: ما تمام فعالیت هایی اجتماعی از جمله تشویق، اخطار و تنبیه جزو آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان است که در قالب فعالیت های ورزشی وجود دارد و مدرسه بهترین و ایمن ترین مکان برای این فعالیت هاست.

دمنه هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را برگرداندن رقابت و مسابقات ورزشی به دل مدرسه و ایجاد شور و نشاط و افزایش انس و علاقه دانش آموزان به مدرسه، به عنوان اصلی ترین نهاد اجرایی سیاست های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

کسب مدال طلای مسابقات پینگ پنگ دوبل نوجوانان مسابقات بین المللی کاپ فجر توسط دانش آموز خمینی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خمین در دهمین دوره مسابقات بین المللی پینگ پنگ کاپ فجرکه در قزوین برگزار شد مرتضی رضایی بازیکن خمینی تیم شهرداری اراک توانست در مسابقات دوبل نوجوانان مدال طلای این بازی ها را کسب نماید.  

در این مسابقات که به میزبانی ایران در سالن ورزشی بین المللی فجر قزوین و با حضور شرکت کننده هایی از کشور های قزافستان، قرقیزستان، ایران، پاکستان، روسیه، ازبکستان و تاجیکستان از ۲۴ لغایت ۲۸ اذرماه جاری برگزار شد. مرتضی رضایی بازیکن خمینی تیم شهرداری اراک توانست در مسابقات  دوبل نوجوانان مدال طلای این بازی ها را کسب نماید. در این رقابت ها در رده سنی نوجوانان تیم مهدی جلیلی(فارس) و مرتضی رضایی(مرکزی) تیم علیرضا رهنما و حمید شمس را ۳ بر ۲ شکست داد و قهرمان شد.همچنین در مسابقات تیمی جوانان کشوری نیز تیم ملی ایران توانست در پایان مقام دوم مسابقات بین المللی فجر(کاپ ایران) را کسب نماید و مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد.