کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

نفرات برتر مسابقات شطرنج مدارس محلات معرفی شدند

مسابقات شطرنج مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول با حضور 42 دانش آموز در سالن ورزشی شهید عابدی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.


کارشناسی تربیت بدنی شهرستان محلات  طی خبری اعلام کرد: مسابقات شطرنج دختران مدارس ابتدایی با شرکت 26 دانش آموز از دبستان های شهید محلاتی، شهدای هویزه، فاطمیه، حضرت زینب(س)، امام صادق(ع)، شهید باهنر و غیردولتی بهار روز دوشنبه 27 آبان ماه در سالن ورزشی شهید عابدی برگزار شد که در نهایت مهسا ملااسماعیلی و فاطمه قربانی از دبستان شهید محلاتی و سبا محمدی از دبستان غیردولتی بهار موفق به کسب رتبه های اول تا سوم دوره ابتدایی شدند.

 مسابقات شطرنج دبیرستان های دوره اول نیز با شرکت 16 دانش آموزان از دبیرستان های شهید انصاری، شهید ابراهیمی، عصمت و غیردولتی عفاف در همان مکان برگزار شد و فاطمه غفاری از دبیرستان نمونه شهید انصاری، فاطمه براتعلی از دبیرستان شهید ابراهیمی و الهام السادات بنی جمالی از دبیرستان نمونه شهید انصاری مقام های اول تا سوم مسابقات دختران متوسطه دوره اول را به خود اختصاص دادند.


قضاوت دبیر تربیت بدنی اراک در مسابقات گلبال قهرمانی اروپا

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان سرکار خانم نسترن فتوتی دبیر تربیت بدنی ناحیه 2 اراک به عنوان داور در مسابقات گلبال قهرمانی اروپا انتخابی مسابقات جهانی که در کشور ترکیه برگزار گرید به قضاوت پرداختند.لازم به ذکر است ایشان داور بین اللملی گلبال  می باشند و در مدارس استثنایی نیز به عنوان معلم تربیت بدنی با دانش آموزان استثنایی و معلول فعالیت مینمایند.

مسابقات جهانی گلبال سال آینده در کشور فنلاند برگزار خواهد شدکه تیم های ملی زنان و مردان ایران نیز توانستند  در رقابتهای انتخابی آسیایی که در کشور چین برگزار شد مجوز ورود به مسابقات جهانی را کسب نمایند.

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش: مانور سراسری زلزله 10آذر در مدارس استان مرکزی برگزار می گردد

 

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ، مهدی دمنه هدف از برگزاری مانور را کسب تجربه دانش آموزان در مواقع بحران و بکارگیری عملی آموزش ها و انتقال ان به خانواده اعلام کرد.

دمنه روز شنبه در دومین جلسه کمیته مانور سراسری زلزله  آموزش صحیح دانش آموزان به منظور مقابله احتمالی با حوادث و بلایای طبیعی و توجه به نکات ایمنی در زلزله را از مهمترین اولویت های آموزشی اعضای این کمیته اعلام کرد.

دمنه اضافه کرداین مانور با همکاری مدیریت بحران استانداری و آتش نشانی و اورژانس و هلال احمر و نیروی انتظامی و نوسازی مدارس همچنین مسکن و شهرسازی و  مدیریت دانش آموزی و مرکز بهداشت استان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است مانور سراسری زلزله دهم آذرماه همزمان با سراسر کشور در مدرسه شهدای فرهنگی استان و مدارس شهرستانهای استان  بصورت نمادین برگزار می شود

64 واحد آموزشی در ساوه مجری طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه ، به گفته ی معاون پرورشی و تربیت بدنی این منطقه ، از ابتدای سال تحصیلی جاری 64 واحد آموزشی در ساوه فعالیت خود را در قالب طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز کردند.  

رشید هدف اصلی این طرح را پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، رفتارهای پرخطر و اعتیاد در دانش آموزان ، والدین و کارکنان مدارس دانست و افزود: در این طرح سعی ما بر این است که با افزایش دانش و آگاهی گروه های هدف و نیز ارتقاء توانمندهای روانی و اجتماعی آنان در زمینه کاهش عوامل مخاطره آمیز و تهدید کننده دانش آموزان گام بر داریم .
وی اظهار داشت : مجریان این طرح با برگزاری برنامه های آموزشی ویژه دانش آموزان و اولیاء آنان و همچنین برگزاری همایش ، جشنواره ها و نمایشگاه هایی با مضامین آسیب های اجتماعی در راستای ارتقاء آگاهی گروه های هدف در خصوص آسیب های اجتماعی ، رفتارهای پرخطر و اعتیاد اقدام می کنند

" محمد رشید" افزود: طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چهار محور ، مراقبت از خود در مقطع ابتدایی ، مهارت های مقابله ای در مقطع متوسطه اول ، مدارس عاری از خطر در مقطع متوسطه دوم و طرح مراقبت به اجرا در می آید.
وی گفت : در این طرح 31 آموزشگاه پسرانه و 33 آموزشگاه دخترانه مشارکت دارند و اولویت انتخاب مدارس مجری این طرح با مدارسی که در مجاورت سکونتگاه های غیررسمی و آسیب خیز بنا شده اند ، میباشد.
ادامه مطلب ...

نایب قهرمانی تیم والیبال کارکنان ناحیه یک اراک

تیم والیبال کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در مسابقات والیبال کارکنان دولت که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در اراک برگزار گردید ،موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات گردید.

این  مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در میان کارکنان در سالن ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با حضور 16 تیم از ارگانهای مختلف استانی برگزار گردید،تیم والیبال ناحیه یک موفق به کسب مقام دوم مسابقات شد.

ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان ، کسب این مقام را به جامعه ورزشی آموزش و پرورش تبریک عرض می نمائیم.


کسب مدال نقره و رتبه نایب قهرمانی مسابقات آسیایی آذربایجان توسط دانش آموزان شهرستان خمین

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی،دانش آموزان سعید محمودی دانش آموز هنرستان امام علی (ع) وسبحان غلامحسینی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم شهرستان خمین ،موفق به کسب مدال نقره مسابقات آسیایی کاراته سبک کیوکوشین که چند روز پیش در جمهوری آذربایجان برگزار گردید شدند .

دانش آموزان سعید محمودی دانش آموز هنرستان امام علی (ع) وسبحان غلامحسینی دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم شهرستان خمین ،موفق به کسب مدال نقره مسابقات آسیایی کاراته سبک کیوکوشین که  چند روز  پیش در جمهوری آذربایجان برگزار گردید شدند .

اطلاعیه مهم و فوری

با احترام ، بدینوسیله از کلیه همکاران رسمی و پیمانی خواهر و برادر  که دارای کارت رسمی مربیگری و ناجیگری شنا می باشند جهت همکاری در استخر فرهنگ دعوت به همکاری به عمل می آورد. همکاران متقاضی می بایست درخواست کتبی خود را حداکثر تا روز دو شنبه مورخ 13/8/92 به اداره تربیت بدنی اداره کل تحویل نمایند.در ضمن اولویت به کار گیری با دبیران محترم تربیت بدنی خواهد بود.


آیات قرآن مجید

هرچه از خوبی و نیکی در این دنیا برای خود پیش می فرستید در نزد خداوند در روز قیامت خواهید یافت. (قرآن کریم - سوره بقره - آیه 110)