کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خبر داد:26 مهر شور و هیجان المپیک در مدرسه های کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش بابیان این که از طریق ورزش می توان فرصت های بی شمار تربیتی ایجاد کرد، گفت: 26 مهرماه با اجرای المپیادهای درون مدرسه ای شور و هیجان المپیک به مدرسه ها خواهیم برد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی در گردهمایی روسای مراکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با بیان این که  ورزش اقبال و علاقه دانش آموزان به مدرسه بیشتر می کند، اظهار کرد: تربیت بدنی پاسخگوی اکثرساحت های تعریف شده در سند تحول بنیادین است و باعث می شود مقوله «آموختن برای با دیگران زیستن» را  معنا بخشد. 

وی «ارتقای مدیریت آموزشگاهی»، «عملیاتی بودجه» ، «ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی»، «توسعه همه جانبه مشارکت ها» و «تمرکز زدایی» را از سیاست های راهبردی وزیر آموزش و پرورش برشمرد و افزود: باید مسیر حرکت  دانش آموزان را از مدرسه به محل برگزاری مسابقات معکوس کنیم و سیاست مدرسه محوری ایجاب می کند که فعالیت های رسمی ورزش با اولویت برگزاری در مدرسه انجام پذیرد.
 
ادامه مطلب ...

درخشش تیم هندبال استان مرکزی در مسابقات سراسری دانش آموزی

تیم هندبال استان مرکزی در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر سراسر کشور خوش درخشید. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، تیم هندبال استان مرکزی با برتری در هفت دیدار و راهیابی به فینال مسابقات در فینال مقابل اصفهان 13 بر 9 مغلوب شد و برسکوی  دوم سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی سراسر کشور قرار گرفت.  

علاقه مندان عزیز جهت کسب اطلاعات دقیق و مشاهده گالری تصاویر مسابقات ورزشی دانش آموزان پسرو دختر ابتدایی سراسر کشور که از ۱۲/۵/۹۳ لغایت ۲۶/۵/۹۳ به میزبانی شهر اراک برگزار گردیدبه سایت اطلاع رسانی مسابقات به آدرس http://www.edusport.ir مراجعه فرمایند.

نتایج دومین دوره برترین دفاتر کار

دومین دوره جشنواره دفاتر کار معلمان تربیت بدنی استان مرکزی در سه دوره تحصیلی برگزار گردید.

مرحله استانی جشنواره دفاتر کار معلمان تربیت بدنی استان مرکزی بعد از اجرای مرحله منطقه ای و ارسال آثار برتر معلمان مناطق 15 گانه استان ، از تاریخ 93/4/19 لغایت 93/4/23 در اراک برگزار گردید و نفرات برتر در دوره های تحصیلی مختلف طبق جدول ذیل مشخص گردیدند. ضمن تبریک به همکاران محترم و آرزوی موفقیت برای آنها قابل ذکر است که آثار نفرات برگزیده به جشنواره کشوری که در شهریور ماه برگزار می گردد ارسال خواهد شد.


ردیف

دوره تحصیلی

نام و نام خانوادگی

نام منطقه

مقام

1

 

ابتدایی

معصومه بهادری

اراک دو

اول

لاله پوریا منش

اراک یک

دوم

فرشته سمیعی

اراک یک

سوم

علیرضا رفیعی

اراک یک

اول

رضا الکه

اراک دو

دوم

علیرضا رضایی

محلات

سوم

2

 

متوسطه

مریم نوری

اراک دو

اول

زهره جعفری

دلیجان

دوم

اشرف السادات  طیبی

اراک دو

سوم

کورش  بهزادی

اراک یک

اول

سید حمید حسنی

شازند

دوم

حسین کربلایی

کمیجان

سوم

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: المپیادهای ورزشی بزرگترین رویداد فوق برنامه ای مدارس است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که در سال گذشته 3 میلیون نفر در طرح المپیادهای ورزشی مدارس مشارکت داشته اند، گفت: اجرای این طرح بزرگترین رویداد فوق برنامه ای در مدارس است.
 

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت  وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری «طرح ملی المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای» که با حضور اکثریت اعضا و در ساختمان علاقه‌مندان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای آزمایشی این طرح در راستای تحقق اهداف و سیاست های کلی نظام در آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ورزش و تربیت بدنی اتخاذ شده است که با استقبال خوب دانش آموزان و معلمان همراه شد.
 
وی با اشاره به جمعیت سه میلیون دانش آموز مخاطب این طرح، تصریح کرد: تشکیل اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری در جهت دسترسی کامل به اهداف عالیه این طرح در سال تحصیلی جاری مورد انتظار است .
 
حمیدی به اجرای موفق این طرح در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با اجرای کامل این طرح شادابی و نشاط را در مدارس نهادینه کنیم و انس دانش‌آموزان در فعالیت های گروهی افزایش پیدا کند.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش زمان برگزاری «طرح المپیاد درون مدرسه‌ای» را از 26 مهرماه تا پایان اسفندماه عنوان و خاطرنشان کرد: در این طرح جایگاه دبیران تربیت بدنی در مدارس ارتقا خواهد یافت.
 
وی از تشکیل ستاد مرکزی برگزاری «طرح المپیاد درون مدرسه‌ای» در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و عنوان کرد: در استان ها نیز ستادهای برگزاری متناظر تشکیل می‌شود که می توانند از ظرفیت های حمایتی و پشتیبانی استاندارها نیز بهره ببرند.