کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

اراک - خبرگزاری مهر: شورای ورزش های همگانی استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، استاندار استان مرکزی در اولین جلسه این شورا که پیش از ظهر امروز در استانداری برگزار شد، گفت: این شورا با هدف سیاست گذاری و برنامه ریزی با دستور رئیس جمهور در استان های کشور تشکیل می شود.

عبدالله سهرابی با اشاره به اینکه زمینه های توسعه ورزش های همگانی در استان وجود دارد افزود: توسعه ورزش های همگانی شادابی و نشاط جامعه را در پی دارد که باید بیش از این ها به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: وجود بیش از 200 هزار دانش آموز در استان 118 هزار سالمند، آلودگی هوای اراک و وجود بیماری های مختلف ما را ملزم می کند به ورزش های همگانی که شادی و نشاط جامعه را تضمن می کند، توجه بیشتری داشته باشیم.

سهرابی با تاکید بر انجام وظایف دستگاه ها در این شورا خاطر نشان کرد: در این مقوله باید به زنان که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند توجه کنیم.

در این نشست رئیس تربیت بدنی استان مرکزی نیز گفت: در استان ها ریاست این شورا با استاندار و دبیری رئیس سازمان تربیت بدنی و عضویت 20 دستگاه دولتی استان تشکیل شده است.

خسرو قمری با اشاره به اینکه این شورا در راستای توسعه ورزش های همگانی در جامعه تشکیل می شود افزود: مصوبات این شورا قانونی و عملیاتی می شود.

قمری افزود: وظایف دستگاه های عضو این شورا در قالب پنج بند طراحی و تدوین شده است.

وی یاد آور شد: اکنون در استان مرکزی 25 انجمن مردمی ورزش در قالب نه رشته ورزشی فعال است.

رئیس تربیت بدنی استان افزود: زمینه توسعه ورزش های همگانی در کشور وجود دارد و باید با دادن آگاهی بیشتر به مردم را به سمت این نوع ورزش های ترغیب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد