کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

ورزش باید از دوران مدرسه نهادینه شود

ورزش باید از دوران مدرسه نهادینه شود
اراک - خبرگزاری مهر : عبدالله سهرابی گفت: ورزش و انجام آن باید از دوران مدرسه آغاز شود و از طریق آموزش و پرورش توسعه یافته و نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، استاندار مرکزی عصر جمعه در همایش مشترک مسئولان و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی تربیت بدنی و انجمن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان مرکزی در کانون امام خمینی(ره) اراک، افزود: دولت و شخص رئیس جمهور از ابتدای کار خود در دولت اهتمام جدی در زمینه رشد و توسعه ورزش مردان و زنان داشتند و در این زمینه پروژه های متعددی در استانها و از جمله استان مرکزی راه اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز ورزش به عنوان مقوله ‌ای علمی و پیشگیرانه برای انواع بیماریها محسوب می‌شود، اضافه کرد: با گسترش ورزش می ‌توان بسیاری از هزینه‌های درمان را کاهش داد.

سهرابی گفت: استان مرکزی نیز دارای استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش است و می‌توان با تقویت تعامل دانشگاه، آموزش و پرورش با تربیت بدنی جایگاه‌استان را در ورزش کشور ارتقا داد.

وی افزود: با تبلیغات مناسب و معرفی قهرمانان و افتخار آفرینان به جامعه می‌توان فضاها و اماکن ورزشی در همه ساعتهای روز را مملو از علاقه مندان به رشته‌های ورزشی کرد.

سهرابی اضافه کرد: اسلام نیز به ورزش و تمرین‌های سازنده بدنی توجه داشته و همواره مسلمانان را به ورزش کردن توصیه کرده است.

مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی نیز در ادامه این همایش گفت: با توسعه ‌و گسترش ورزش می‌توان جوانان را از انحرافات فکری و اخلاقی اجلوگیری کر.

خسرو قمری افزود: در استان مسئولان برای کمک به ورزش آماده هستند و تنها بخش صنعت استان است که در این عرصه باید پررنگ تر ظاهر شود.

وی ‌گفت: ورزشکاران‌استان مرکزی در رشته‌های ‌مختلف ورزشی شایستگی‌های فراوانی دارند که برای مطرح شدن بیشتر آنان، حمایت مردم و مسئولان ضروری است.

رئیس سازمان آموزش وپرورش استان مرکزی نیز گفت: مدارس بهترین عرصه برای شناسایی استعدادهای نخبه ورزشی است.

احمد علی حاج کریم افزود: آموزش و پرورش برای ارتباط بیشتر باتربیت بدنی استان آمادگی لازم را دارد.

در ادامه این همایش حسین عسگری دوچرخه سوار قهرمان و شایسته استان و کشور در ادامه این همایش به نمایندگی از ورزشکاران قهرمان استان در زمینه حمایت بیشتر مسئولان از ورزشکاران و مشکلات این قشر سخنرانی کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد