کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

مسابقات سنگ نوردی و دو صحرانوردی دانش آموزان کشور در بندرعباس

مسابقات سنگ نوردی و دو صحرانوردی دانش آموزان کشور در بندرعباس آغاز شد
.

اولین دوره رقابتهای سنگ نوردی و دو صحرانوردی قهرمانی دانش‌آموزان کشور جام شهدای خلیج فارس و گرامیداشت دهه فجر روز26بهمن در بندرعباس آغاز شد.

رییس گروه تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش هرمزگان روز جمعه درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی تعداد دانش آموزان شرکت‌کننده دراین رقابتها را ‪ ۳۵۰‬نفر از ‪ ۳۰‬استان کشور ذکر کرد.

علیرضا باقری خاطرنشان ساخت: این تعداد دانش‌آموز در دو مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه از امروز(جمعه) به مدت سه روز با یکدیگررقابت خواهند کرد.

به گفته رییس گروه تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش دانش آموزان شرکت کننده در رقابتهای دو صحرانوردی به احترام شهدای خلیج فارس در مسیر بلوار ساحلی شهر بندرعباس که مشرف بر تنگه هرمز است مسابقه می‌دهند.

باقری اظهار داشت: دانش آموزان دختر و پسر شرکت‌کننده دراین رقابتها در برنامه‌های فرهنگی که از سوی ستاد برگزاری این بازیها تدارک دیده شده نیز شرکت می‌کنند.
دومین دوره رقابتهای بین‌المللی و ملی جام شهدای خلیج فارس با حضور شش هزار ورزشکار زن و مرد از چهارم بهمن ماه در شهرهای بندرعباس و قشم آغاز و طبق برنامه ریزی‌های بعمل آمده ‪ ۲۴‬اسفندماه نیز پایان می‌یابند.ک

نتایج تیم استان مرکزی:
در پایان تیم سنگ نوردی نوجوانان اراک به مقام چهارم رسید ودانش آموز یزدان کندی نیز مقام چهارمی کشور را بدست آورد
ودر رده جوانان امیر نوری نایب قهرمان دوره قبل نوجوانان نیز به مقام چهارمی دست یافت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد