کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

خبرهاى ورزشى

خبرهاى ورزشى
جایگاه ورزش ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب

توجه به ورزش زنان


161106.jpg


من با ورزش زنان موافقم؛ نه به آن شکلى که بعضى ها ترویج مى کنند و این تبرج هایى که مى کنند؛ اینها را من قبول ندارم؛
خبرهاى ورزشى
جایگاه ورزش ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب

توجه به ورزش زنان


161106.jpg


من با ورزش زنان موافقم؛ نه به آن شکلى که بعضى ها ترویج مى کنند و این تبرج هایى که مى کنند؛ اینها را من قبول ندارم؛ اما با ورزش زنان - کوهنوردى کنند، توى باشگاه هاى اختصاصى زنان ورزش کنند - موافقم. من معتقدم که همه جوان ها باید ورزش کنند. ان شاءالله که این ورزش - ورزش جسمانى، ورزش فکرى، ورزش روحانى - ورزش همه جانبه باشد و شما بتوانید این شانه هاتان را زیر بار این نظام بدهید و این دل هاى پاک را، نورانى این شفافیت و صفا را همین طور حفظ کنید؛ براى آن روزى که بتوانید مسؤولیت هاى سنگین را قبول بکنید؛ ان شاءالله این سرمایه را براى آینده این کشور مصرف کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد