کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

مسابقات اسکیت اولین دوره المپیک ورزشی دانش آموزان پسر

 مسابقات اسکیت اولین دوره المپیک ورزشی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی به پایان رسید

با شناخت نفرات برتر
    مسابقات اسکیت اولین دوره المپیک ورزشی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی به پایان رسید

    خبرگزاری پانا : اختتامیه بازی های اسکیت اولین دوره المپیک ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور در مقطع راهنمایی پسران در سالن ورزشی خوابگاه الزهراء شهرستان اراک برگزار شد .


به گزارش خبرگزاری پانا، مسابقات اسکیت این دوره از المپیک ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور در مقطع راهنمایی پسران با شرکت 16 تیم در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) شهرستان اراک برگزار و با انجام مراسم اختتامیه به فعالیت خود پایان داد.
 
در این دوره از المپیک ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی در مجموع، تیم استان اصفهان اول شد و مدال طلا را بر گردن بازیکنان خود آویخت، تیم استان مرکزی در جایگاه دوم ایستاد و بازیکنان آن صاحب مدال نقره شدند. تیم استان تهران نیز به مقام سوم دست پیدا کرد و مدال برنز این دوره از بازی ها را از آن بازیکنان خود کرد.
 
در بخش انفرادی بازی های اسکیت این دوره از المپیک ، در ماده 200 متر تایم تریل محمد امین باوند پور از استان کرمانشاه اول شد، محمد دلشاد از استان خراسان رضوی حائز رتبه دوم شد و علی مساح از استان اصفهان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده 300 متر تایم تریل نیز سهیل نعمت الهی از استان اصفهان مدال طلا را بر گردن خود آویخت، مهران بهرام علیان از استان زنجان صاحب مدال نقره شد و محمد احسان نصیری نیا از استان فارس مدال برنز را از آن خود کرد.
 
همچنین در ماده 500 متر پیام جام آبادی از استان مرکزی به مقام اول دست پیدا کرد، سهیل نعمت الهی از استان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و سهند بیگلو از استان تهران نیز سوم شد.
 
در ماده 1000 متر نیز علی مساح از استان اصفهان مدال طلا را از آن خود کرد، عارف ملک حسینی از استان مرکزی صاحب گردن آویز نقره شد و علی کاظمی از استان تهران توانست مدال برنز را بر گردن خود بیاویزد.
 
در ماده 5000 متر عارف ملک حسینی از استان مرکزی بر جایگاه اول ایستاد، علی کاظمی از استان تهران جایگاه دوم را از آن خود کرد و علی پوراحمدی از استان فارس صاحب جایگاه سوم شد . 

در ماده 3000 متر امدادی استان اصفهان به مقام اول دست پیدا کرد، استان تهران دوم شد و استان خراسان رضوی حائز رتبه سوم شد.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد