کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی:

 

 

 رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد دبیران تربیت بدنی از لحاظ تخصص و دانش علمی فوق العاده هستند گفت:این فراد باعث پیشرفت ورزش خصوصا در آموزش و پرورش هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدارس ایران (پاما)، علیرضا علیدادی ادامه داد: علاقه، انگیزه، علم و ابتکار عمل دبیران تربیت بدنی باعث ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان می شود و علاقه و نشاط آنها را به امر ورزش و جدی گرفتن ساعت های درس تربیت بدنی در مدرسه و لزوم انجام ورزش خارج از مدرسه می شود.

وی با بیان اینکه به جذب کمتر از 50 دبیر تربیت بدنی در مناطق یک و دو اراک نیاز است افزود: با داشتن دبیران متعهد و توانمند منتظر یک تحول خوب و اساسی در رابطه با امر ورزش و تربیت بدنی باشیم.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش اظهارداشت: درسال تحصیلی گذشته فقط یک مدرسه تخصصی در رشته فوتسال داشتیم که با توجه به عملکرد خوب آن، امتیاز 13 مدرسه تخصصی به استان داده شد که این مدارس مجهز به وسایل ورزشی هستند و دانش آموزان با استفاده از حضور مربیان متخصص می توانند از 80 جلسه رایگان این مدارس تخصصی در ساعت های غیردرسی بهره مند شوند.

علیدادی گفت:2 مدرسه تخصصی در شهرستان های خمین و ساوه، یک مدرسه در محلات، دلیجان و شازند با رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و فوتبال پذیرای دانش آموزان علاقمند به امر ورزش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد