کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

ورزش صورت

ورزش چهره و اندام از نیازهای طبیعی پوست است و از پیری زودرس جلوگیری می کند. این ورزشها مانند هر ورزش دیگری باعث سلامت و زیبایی پوست می شود.

قبل از شروع تمرینات ورزشی صورت، لازم است افرادی که پوست چرب دارند پوست صورت و گردن را با مرطوب کننده و افرادی که پوست خشک دارند با کرم چرب بپوشانند. نرمشهای صورت در هر زمانی انجام شدنی است ولی بهتر است زمانی این تمرینها را انجام دهید که خسته نباشید در کمال آرامش به پشت بخوابید و این تمرینات حرکتی را انجام دهید.

1- به سقف نگاه کنید و چشمها را تا حد ممکن باز کنید و تا 5 بشمارید. این حرکت را 10 مرتبه انجام دهید. هر حرکت را تا حد امکان محکم و آهسته انجام دهید.
2- بینی را به حال عطسه (یا گرفتن بینی) درآئرید و بازدم را از سوراخهای آن خارج کنید. این کار را 5 مرتبه انجام دهید.
3- دهان را به سمت چپ و راست متمایل کنید و خمیازه بکشید. این کار را در هر سمتی 5 مرتبع انجام دهید.
4- دهان را باز نگه دارید، به طوریکه عضله لب بالا ثابت وو در محل خود بماند و عضله لب پایین را تا حد امکان پایین بیاورید. این کار را 5 مرتبه انجام دهید.
5- لبها را به حالت سوت زدن در آورید و بعد به حالت اول برگردانید.
6- دهان را طوری باز کنید که انگار می خواهید فریاد بزنید و بار دیگر به حال اول برگردانید. این کار را 10 مرتبه انجام دهید.
7- دهان و گونه را با هوا پر کنید و تا 10 بشمارید، بعد هوا را خالی کنید. این کار را 10 مرتبه انجام دهید. این تمرین ساده از پیدایش خط لبها پیشگیری می کند و مرتب انجام دادن این تمرین خطوط به وجود آمده را تا حد زیادی از بین می برد.
8- هر دو ابرو را تا حد ممکن پایین بیاورید (اخم کنید). بعد ابروها را به طور کامل بالا بکشید و بعد از چند لحظه ابروها را به حالت اول برگردانید. این کار را 10 مرتبه انجام دهید.
9- با حرکات لبها، چانه را به طور کامل پایین بیاورید و هر بار پس از چند لحظه چانه را به حالت اول برگردانید. این کار را 10 مرتبه انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد