کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

مراسم رونمایی از تفاهم نامه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی

در راستای پیشگیری و کاهش جرائم و رفتارهای پرخطر در بین جوانان و تضمین سلامت رفتاری در بین آنها، تفاهم نامه ای مبنی بر همکاری فعال آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در سالن جلسات این اداره کل امضاء شد.

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم ضمن اشاره به فرهنگ عاشورا و لزوم توجه و الگوگیری از این واقعه عظیم، تعلیم و تربیت انسانیت را مهمترین درس عاشورا برشمرد.


کریم زاده همچنین با تاکید بر همکاری های نزدیک و همه جانبه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی، اجرای طرح هایی چون همیار پلیس، فرهنگ یار پلیس را از موفق ترین طرح های تربیتی و آموزشی سطح کشور در راستای برنامه های انتظامی عنوان نمود.

وی با اشاره به توجه ویژه آموزش و پرورش به مهارت های زندگی و توانمندسازی دانش آموزان در زندگی فردی و اجتماعی، تقویت این رویکرد را باعث نظم بخشیدن و پیشگیری از بسیاری از جرائم اجتماعی برشمرد که در سایه تعامل و همکاری آموزش و پرورش این امر مهم می تواند با سرعت، دقت و جامعیت بیشتری دنبال گردد.


در ادامه  فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، هدف از امضاء این تفاهم نامه را پیشگیری از جرائم و جلب همکاری آموزش و پرورش در ارتباط با برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان نمود.

سرهنگ ملکی همچنین ضرورت این همکاری را علاوه بر نیاز نیروی انتظامی به همکاری سایر بخش ها به ویژه آموزش و پرورش، پیچیدگی هر روزه جرائم عنوان نمود.

وی، آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان در مدارس و آگاهی دهی معلمان به دانش آموزان و والدینشان را از راهکارهای کاهش جرائم در بین دانش آموزان عنوان نمود که همکاری همه جانبه آموزش و پرورش را می طلبد.

دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در ادامه در خصوص پیشینه تفاهم نامه همکاری دو دستگاه در سطح وزارتخانه و موارد تفاهم نامه و همچنین کمیته های تخصصی و اعضای شورای سیاستگذاری مربوط به آن به طور کلی مواردی را بیان نمود.

در پایان تفاهم نامه همکاری توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و فرماندهی نیروی انتظامی استان امضاء گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد