کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

گردهمایی رؤسای ادارات مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی کشور

 کیومرث هاشمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع  در جمع رؤسای ادارات مراقبت از آسیب های اجتماعی استان های کشور گفت :نوپا بودن دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری صمیمانه و تلاش ادارات در استان ها می باشد .

  وی گفت : آسیب های اجتماعی نیاز به کار دراز مدت دارد و بسیاری از آسیب های اجتماعی ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد ، اما به نوعی به درون مدرسه انتقال داده می شود .
ایشان با ذکر این موضوع که در حال حاضر اولویت کاری در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت با دفتر مراقبت در برابرآسیب های اجتماعی و سلامت دانش آموزان می باشد . وظیفه اداره مراقبت را از سایر ادارات مهم تر و با ارزش تر عنوان کردند و ابراز کردند : این کار مهم و یک عبادت محسوب می شود .
آقای ماکنعلی مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نیز در این گردهمایی ضمن بیان سیاست ها و برنامه های دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی از عمده دلایل تشکیل این دفتر را رویکرد تحولی وزارت آموزش و پرورش و همچنین گسترش روز افزون دامنه آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های نوپدید در جامعه و اثرگذاری بسیار زیادی که اقدامات پیشگیرانه در دستگاه بزرگ آموزش و پرورش می تواند در جهت پیشگیری ار آنها داشته باشد بیان کردند و عنوان نمودند که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به آموزش و ارتقاء سطح آگاهی گروه های هدف شامل دانش آموزان ، اولیاء مربیان و مربیان و معلمین در بحث آسیب های اجتماعی هستیم .
محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی نیز در جمع   رؤسای ادارات مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان های سراسر کشور نیز بیان داشتند : سند تحول بنیادین می بایست بند به بند اجرا شود . البته بایستی دقت شود که مفاهیم درست اجراء گردد . ایشان افزودند تهدید این سند ، در 3 بعد : تحریف ، تضعیف و تحمیل می باشد و از نکات اساسی این سند ، دسترسی به مراتبی از حیات طیبه است که با شکوفایی فطرت محقق می گردد . وی گفت آداب مهارت های زندگی یکی از حوزه های یادگیری است و در آینده نزدیک در کتب پایه اول متوسطه درس آداب و مهارت های زندگی پیش یینی و گنجانده     
می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد