کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

بازدید از روند اجرای طرح های ملی ورزش مدارس

 

مهدی دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه داخلی حوزه معاونت ضمن بیان کافی نبودن برنامه بازدید ادواری از ورزش مدارس بر لزوم تشکیل کمیته بازدید از روند اجرای طرح های ملی ورزش مدارس در دوره ابتدایی تاکید و خواستار شکیل گیری هر چه سریعتر این کمیته شد.  

وی افزود با توجه به اینکه چهار طرح : ژیمناست- طناورز- تنیس روی میز و دومیدانی در داخل مدارس و در ساعات درس تربیت بدنی صورت می گیرد بازدید و شناسایی نقاط ضعف و قوت  این طرح ها از ضرورت بالایی برخوردار می باشد. لذا مقرر گردید اداره تربیت بدنی با تشکیل کمیته ای ضمن نظارت و بازدید براجرای این طرح ها مدارس تخصصی ورزش را نیز مورد بازدید قرار دهد.  

ایشان همچنین از آماده بودن گواهینامه های پایان دوره طرح ها خبر دادو افزود به همت اداره تربیت بدنی این گواهینامه ها به تعداد ۶۰۰۰۰ نسخه چاپ و آماده توزیع می باشد.

وی شرط لازم برای اجرای موفق این طرح ها در مدارس را پیگیری و نظارت دقیق مدیران مدارس و والدین دانش آموزان ذکر و همچنین تبدیل شدن ورزش دانش آموزی را به یک خواسته عمومی توسط مدیران مدارس - والدین و معلمین ورزش از رموز توسعه و تعمیم سلامت دانش آموزی و جامعه دانست. 

در انتها ایشان دارا بودن نیروی انسانی متخصص و جوان (معلمین ورزش توانمند)- اجرای این طرح ها در داخل مدرسه و ساعات درس تربیت بدنی - محتوی آموزشی مناسب و کارشناسی شده دارای قابلیت اجرایی با حداقل امکانات را از نکات بارز این چهار طرح ذکر و در ارتباط با طرح سباح نیز فراهم نمودن زیر ساخت ها را از اهم اهداف ذکر کرد و گفت انشاء ا... با به بهره برداری رسیدن استخرهای در دست احداث از مشکلات اجرایی این طرح هم کاسته خواهد شد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد