کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

خانه ژیمناستیک شازند افتتاح شد.

 

خانه ژیمناستیک شهرستان شازند در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل،مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندار  و نماینده ولی فقیه شهرستان و سایر مسئولین استانی افتتاح گردید.  

در این مراسم در ابتدا مینایی مدیر شهرستان ضمن خیر مقدم در خصوص طرح های ملی ورزش مدارس در شازند، اعتبارات هزینه شده جهت تجهیز سالن مذکور و اهمیت و جایگاه ورزش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نکاتی را ارئه نمودند.  

دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن اینکه افزایش تعداد سالن ها و فضاهای ورزشی سرپوشیده استان را از 5 به بیش از 120 سالن از برکات انقلاب نامیدند ورزش را از راههای قیمتی شدن انسانها ذکر نمودند .و بیان این نکته که این سالن به عنوان چهارمین سالن ژیمناستک در آموزش و پرورش استان که دارای کلیه شرایط آموزشی و مسابقات قهرمانی می باشد به بهره برداری رسیده است . اجرای بهینه طرح ژیمناست(آموزش ژیمناستیک ویژه دانش آموزان پایه دوم ابتدایی )و توسعه این رشته ورزشی پایه را از اهداف احداث خانه های ژیمناستیک نام برد. 

دمنه در پایان با بیان این نکته که حدود یک دهم نیروهای متخصص تربیت بدنی استان در شهرستان شازند حضور دارند وضعیت ورزش مدارس را در این منطقه مطلوب ارزیابی نمود و از زحمات همه ی این عزیزان تشکر نمود. 

اجرای حرکات زمینی توسط دانش آموزان خردسال شازندی پایان بخش این مراسم افتتاحیه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد