کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

بازدید مدیر کل از چگونگی اجرای طرح های ملی ورزش مدارس

 

به گزارش اداره روابط عمومی اموزش و پرورش استان مرکزی کریم زاده در بازدید 3 ساعته به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت و کارشناسان مربوطه با حضور در مدارس و سالن های ورزشی و استخر فرهنگیان ناحیه  اراک  در جریان چگونگی اجرای طرح های ملی تربیت بدنی قرار گرفت. 

ایشان در مصاحبه با خبرنگار اداره روابط عمومی با تاکید بر نقش تربیت بدنی در فرایند تعلیم و تربیت افزود: ورزش علاوه‌بر اینکه ابزار ارزشمندی برای حفظ سلامت جسمانی است رابطه نزدیکی با سلامت روانی و به ویژه پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های  جسمانی و روانی دارد. ورزش از اضطراب و افسردگی می‌کاهد، اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و خودپنداره را تقویت می‌کند.

 و این  در حالی است که ورزش و به خصوص معلم ورزش نقش مهم و تاثیرگذار در امر اهداف آموزشی و سلامت دانش آموزان وارتباط مستقیمی با توسعه سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و آموزش شیوه‌های صحیح زندگی سالم دارد.

 کریم زاده با اشاره به اجرای طرح های ملی تربیت بدنی در استان خاطر نشان کرد : طرح های ملی ورزش مدارس به عنوان قسمتی از راهکارهای اجرایی سند تحول بنیادین به اجرا در آمده است. امروز در آموزش و پرورش بیشتر جهت گیری ما در درجه اول  شادابی و نشاط و سلامتی و تندرستی دانش اموزان می باشد   و سپس به دنبال ورزش قهرمانی هستیم .

 لازم به ذکر است در این بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت گزارشی از برنامه های اجرایی این معاونت در حوزه تربیت بدنی ارائه نمود .

لازم به ذکر است در مجموع ژیمناستیک 20126 نفر ،طرح سباح 19330 طناورز 19016 نفر ، تنیس روی میز 18529 نفر ، دومیدانی 17459 نفر تحت آموزش طرح های ملی تربیت بدنی قرار دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد