کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دهمین همایش کوهپیمایی فرهنگیان استان مرکزی دررسانه ها

دهمین همایش کوهپیمایی فرهنگیان استان مرکزی برگزار شد

در این همایش یک روزه، 300 نفر از فرهنگیان این استان حضور داشتند و از اردوگاه امیرکبیر شازند تا قله شهباز را کوهپیمایی کردند.رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه برگزاری این همایش گفت: کوهپیمایی از جمله ورزش های بسیار مفید است که در سلامت جسم و روح افراد نقش موثری دارد.ˈمسلم محمدیˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معلمان باید بخشی از ساعات روز خود را به امر ورزش کردن اختصاص دهند و توجه به این مهم ضروری است.وی، هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء سلامت جسم و روح و تقویت روحیه و افزایش نشاط در معلمان عنوان کرد.ک/37108/686متن کامل خبر
منبع: ایرنا

نظرات 1 + ارسال نظر
نادری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام. من از آموزگاران نیروی آزاد آموزش و پرورش هستم. به کوهنوردی علاقه مندم. در این رشته مربیگری و مدرسی دارم و امیدوارم بتونیم تعامل خوبی در این خصوص داشته باشیم.

با سلام
همکار گرامی شما می توانید با حضور در برنامه ها، همایش ها و مسابقات کوهپیمایی حضور فعال داشته باشید و جهت هماهنگی و تعامل با مسئول انجمن کوهپیمایی آموزشگاههای شهرستان محل خدمت و مسئول انجمن استان در اتباط باشید. می توانید با کارشناسی تربیت بدنی شهرستان و استان نیز هماهنگ نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد