کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد :

 

اعتبار 70 میلیارد ریالی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدارس /اختصاص 20 ریال از عوارض هر نخ سیگار به ساخت فضای ورزشی مدارس  

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، از تخصیص 20 ریال از محل عوارض هر نخ سیگار برای توسعه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش و وزارت علوم برای اولین بار در بودجه سال 92 خبر داد. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از ایسنا ،کیومرث هاشمی افزود: در حوزه تربیت بدنی با تلاش نمایندگان مجلس امسال برای اولین بار در بودجه سال 92 از محل عوارض هر نخ سیگار، 20 ریال به توسعه فضاها و سالن‌های ورزشی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم اختصاص یافته که از این میزان، 50 درصد سهم هر یک از وزارتخانه‌هاست.

وی ادامه داد: با این اعتباری که برای احداث سالن‌های ورزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل خواهد شد.  

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین همانند برنامه‌های دو سال گذشته نیز 20 درصد سهم یک درصد از کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز برای ساخت و ساز فضاهای آموزش و پرورش اختصاص یافته که این اعتبار نیز در یک حساب متمرکز شده و برای توسعه فضاهای ورزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

هاشمی ادامه داد: با اختصاص عوارض هر نخ سیگار و تخصیص 20 درصد از سهم یک درصد دستگاه‌های اجرایی، رقمی بالغ بر 120 میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد که می‌توان از محل این درآمدها، 3000 سالن ورزشی و 400 استخری که از دو سال گذشته احداث آن آغاز شده، به پایان رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد