کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

سازماندهی معلمان تربیت بدنی

با احترام، با عنایت به تماس های مکرر همکاران محترم و درج مطلب در سایت به اطلاع می رساندکه تصمیم گیری در خصوص برگزاری سازماندهی معلمان جهت سال تحصیلی آتی طبق بخشنامه شماره 61/5232/1500- 7/2/92 به شورای ساماندهی هر منطقه واگذار گردیده است. ولذا  اداره کل هیچ تأکیدی بر سازماندهی و یا عدم سازماندهی مجدد همکاران محترم تربیت بدنی نداشته است و به تصمیم هر منطقه احترام قائل است.و در بخشنامه ارسال فرم سازماندهی نیز درج گردیده است که این فرم از این پس و در صورت برگزاری سازماندهی به عنوان ملاک قرارگیرد و اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد. ضمنا تأکید شده است که مناطق قبل از جلسه سازماندهی نسبت به برگزاری انتخابات سرگروه درس تربیت بدنی منطقه و انتصاب سرپرستان سالن های ورزشی اقدام نمایند. همکاران محترم می توانند با کلیک روی عناوین ذیل بخشنامه های فوق الذکر را مشاهده نمایند.

بخشنامه ۱ 

بخشنامه۲

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دبیرتربیت بدنی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام
ازشما که برای تصمیم هرمنطقه برای سازماندهی احترام قائلیدمتشکرم بدنیست یه نظرسنجی ازهمکاران داشته باشیدکه باتوجه به تغییر ساعات درس تربیت بدنی درمدارس وباتوجه به اینکه شما فرم سازماندهی سال قبل را بصورت ازمایشی اجرا کردیدایا نبایدامسال باتهیه فرم جدیدیه سازماندهی اجباری برای تمام مناطق درنظر میگرفتید؟خوب معلومه که مناطق برای راحتی کار خودشان سازماندهی را به سالهای بعدموکول میکنند.واینکه لطفازمان سازماندهی دبیران تربیت بدنی بهتراست با دبیران سایردروس همزمان دریکسال انجام شود تا مشکلات کمتری پیش اید و اخر اینکه لطفااجازه ندهیددروس تربیت بدنی را به دبیران غیرمتخصص ارائه دهندکه متاسفانه اینکار انجام میشود.متشکرم

ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساندکه در خصوص به کار گیری نیروی متخصص جهت درس تربیت بدنی هم بخشنامه به مناطق ارسال شده است و هم در جلسات مختلف تذکر داده شده است که باز هم پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت . در ضمن با توجه به اینکه جهت سال تحصیلی آتی در عقد تفاهم با شهرستانها و بررسی ساماندهی صورت گرفته میزان اضافه کار درس تربیت بدنی به صورت مجزا بررسی و مجوز آن صادر می گردد رعایت تدریس توسط خود معلمان تربیت بدنی قابل توجه می باشد. و نباید اجازه تدریس درس تربیت بدنی به سایر افراد داده شود و در صورت مشاهده یا معرفی توسط همکاران محترم مورد برسی قرار خواهد گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد