کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

برگزاری اولین جلسه شورای ورزش مدارس استان مرکزی

اولین جلسه شورای ورزش مدارس استان مرکزی با حضور اعضاء روز چهارشنبه 1392/7/3 در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای کریم زاده مدیر کل و رئیس محترم شورای ورزش مدارس استان ضمن خیر مقدم به اعضاء ،مطالبی را در خصوص اهمیت درس تربیت بدنی در جهت ارتقاء سطح سلامت جسمی و اجتماعی دانش آموزان و همچنین نقش موثر شورای ورزشی مدارس برای پیشبرد اهداف حوزه تربیت بدنی در نظام تعلیم و تربیت عنوان نمودند.

در ادامه جلسه  آقای دمنه معاون محترم تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن تشکر از حمایتهای مدیر کل محترم از ورزش مدارس بیان کردند با توجه به تنگناهای مالی سال گذشته اگر مساعدت های آقای کریم زاده و معاون محترم پشتیبانی نبود جهت اجرای برنامه ها با بحران مواجه می شدیم.و در ادامه به  توضیح و تبین آئین نامه شورای ورزش مدارس استان و معرفی اعضاء ،اساسنامه مدارس ورزش را مورد بررسی قرار دادند و حاضرین جلسه نظرات خود را در خصوص اجرایی شدن این اساسنامه در مدارس استان مطرح نمودند.

آقای محمدی معاون محترم اداره کل ورزش و جوانان استان نیز بر عزم این اداره کل در خصوص همکاری متقابل جهت اجرای برنامه های تربیت بدنی مدارس در سطح استان تاکید نمودند.

همچنین محمدی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان گزارشی یکساله از فعالیت های این اداره در خصوص انجام تکالیف و وظایف تربیت بدنی مدارس ارائه نمودند.





نظرات 1 + ارسال نظر
انصاری دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://shazandgsport.blogfa.com/

با سلام
معاونت محترم تربیت بدنی استان مرکزی
احتراما به اطلاع می رساند وبلاگ گروه درس تربیت بدنی شهرستان شازند راه اندازی گردیده است در صورت امکان لینک وبلاگ را در وبلاگ معاونت تربیت بدنی قرار دهید البته وبلاگ اطلاع رسانی معاونت محترم قبلا لینک گردیده است

با سلام و تشکر از زحمات سرگروه محترم ،پیگیری لازم را در این خصوص اتز طریق سرگروههای آموزشی استان و سایت ایشان معمول نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد