کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

64 واحد آموزشی در ساوه مجری طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ساوه ، به گفته ی معاون پرورشی و تربیت بدنی این منطقه ، از ابتدای سال تحصیلی جاری 64 واحد آموزشی در ساوه فعالیت خود را در قالب طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز کردند.  

رشید هدف اصلی این طرح را پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، رفتارهای پرخطر و اعتیاد در دانش آموزان ، والدین و کارکنان مدارس دانست و افزود: در این طرح سعی ما بر این است که با افزایش دانش و آگاهی گروه های هدف و نیز ارتقاء توانمندهای روانی و اجتماعی آنان در زمینه کاهش عوامل مخاطره آمیز و تهدید کننده دانش آموزان گام بر داریم .
وی اظهار داشت : مجریان این طرح با برگزاری برنامه های آموزشی ویژه دانش آموزان و اولیاء آنان و همچنین برگزاری همایش ، جشنواره ها و نمایشگاه هایی با مضامین آسیب های اجتماعی در راستای ارتقاء آگاهی گروه های هدف در خصوص آسیب های اجتماعی ، رفتارهای پرخطر و اعتیاد اقدام می کنند

" محمد رشید" افزود: طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در چهار محور ، مراقبت از خود در مقطع ابتدایی ، مهارت های مقابله ای در مقطع متوسطه اول ، مدارس عاری از خطر در مقطع متوسطه دوم و طرح مراقبت به اجرا در می آید.
وی گفت : در این طرح 31 آموزشگاه پسرانه و 33 آموزشگاه دخترانه مشارکت دارند و اولویت انتخاب مدارس مجری این طرح با مدارسی که در مجاورت سکونتگاه های غیررسمی و آسیب خیز بنا شده اند ، میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد