کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

به همت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی؛ جلسه توجیهی آموزشی و تقدیر از مروجین سلامت در استان مرکزی برگزار شد

  به همت اداره آموزش و پرورش استان مرکزی؛ جلسه توجیهی آموزشی و تقدیر از مروجین سلامت در استان مرکزی برگزار شد به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این همایش گفت: طرح مروجین سلامت در مدارس استان مرکزی از سال تحصیلی گذشته در راستای حفظ سلامت دانش آموزان اجرایی شده است.
همایش توجیهی آموزشی مدیران و مراقبان سلامت مدارس مروج سلامت مناطق 15 گانه (350 واحد آموزشی ) با حضور معاونین سلامت و بهداشتی  اداره کل آموزش و پرورش و مرکز بهداشت استان و کارشناسان سلامت استان و مناطق 15 گانه دو دستگاه مذکور روز سه شنبه 30/7/92 از ساعت 30/8 الی 30/12 در کانون امام علی( ع) اراک برگزار شد .
  
در این همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران  جناب آقای دمنه معاون محترم تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در خصوص چگونگی اجرای طرح مدارس مروج سلامت در سال قبل و اهداف و اهمیت آن و اجرای طرح در مدارس جدید تحت پوشش قرار گرفته بیانات مبسوطی را ارائه نمودند.
سپس آقای دکتر اسماعیلی معاون محترم فنی مرکز بهداشت استان در راستای اهداف همایش و اهمیت طرح   به ابعاد سلامت جسمی و روحی و روانی ، اجتماعی دانش آموزان پرداخته و نکات قابل توجهی را بیان نمودند .
در ادامه کارشناسان محترم مرکز بهداشت استان در راستای ابعاد هشت گانه دستورالعمل مدارس مروج سلامت به مطالب تخصصی پرداخته و آموزش های لازم را ارائه کردند.

در پایان از مدیران و مراقبان سلامت(120 نفر) مدارس مروج سلامت احراز کننده 4و5 ستاره سلامت در سال گذشته و کارشناسان سلامت هر دو دستگاه آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی تقدیر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد