کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

همزمان با سراسر کشور: پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی برگزار شد

  

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی،همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در دبیرستان شاهد شهدای فرهنگی اراک با اشاره به اینکه مانور سراسری زلزله و ایمنی هر ساله از 7 لغایت 10 آذر ماه در مدارس کشور برگزار می شود، ابراز کرد: هدف از برگزاری این مانور، آمادگی انجام واکنش های سریع و صحیح دانش آموزان در برابر زلزله، آموزش پناهگیری و خروج مناسب از محل زلزله توسط دانش آموزان و انتقال این آموزش ها به خانواده ها است.
سیف ا... کریم زاده افزود: افزایش سطح آگاهی دانش آموزان درباره زلزله و ایجاد و بسط فرهنگ ایمنی در سطح مدارس کشور از دیگر اهداف برگزاری این مانورها بشمار می رود.
وی اظهار داشت: آنچه که دانش آموزان در این مانورها آموزش می بینند تا سال های متمادی در ذهنشان به لحاظ دو بعد تئوری و عملی باقی خواهند ماند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اعلام اینکه کاهش ریسک ناشی از زلزله در کشور از طریق کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله از اهداف اصلی برگزاری این مانور تلقی می شود، عنوان کرد: علت اصلی انتخاب دانش آموزان برای انجام این مانور، آموزش پذیری آنها است؛ چرا که دانش آموزان به عنوان عضو اصلی جامعه می توانند در انتقال آموزش های مقابله با زلزله در خانواده ها و جامعه تاثیرگذاری بسزایی را داشته باشند.
گفتنی است پانزدهمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور درمدارس استان و مراسم نمادین استانی در دبیرستان پسرانه شاهد شهدای فرهنگی اراک بامشارکت اداره کل آموزش و پرورش، مدیریت بحران استانداری مرکزی، آتش نشانی مرکز فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر استان مرکزی و مدیریت دانش آموزی استان  برگزار شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد