کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

به گزارش روابط عمومی استخر فرهنگ به حوزه تربیت بدنی تحویل داده شد

مهدی دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت بیان کرد که با مساعدت مدیر کل محترم و معاونت محترم پشتیبانی و براساس مصوبه شورای معاونین اداره کل استخر فرهنگ رسما تحویل این معاونت گردید .

ایشان افزودند در حال پیگیری وضعیت نیروی انسانی استخر می باشیم  وتجهیز استخر به عنوان یک مرکز تندرستی از اولویت های برنامه های ما می باشد .و این تغییر و  تحول در راستای ایجاد عدالت و استفاده بهینه دانش آموزان وپرسنل خدوم آموزش و پرورش از این فضا صورت پذیرفت .

دمنه بیان کرد طبق مصوبه جلسه شماره 21شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش در تاریخ 12/9/1392به عنوان اولین گام برگزاری دوره آموزشی 12جلسه ای شنا ویژه همکاران فرهنگی ساکن اراک و فرزندان ایشان با50درصد تخفیف به مبلغ 350000ریال که این مبلغ بصورت اقساط از حقوق همکاران کسر خواهد شد به تصویب رسیده وبه اجرا در خواهد آمد و در حال پیگیری هستیم که در صورت مساعدت حوزه معاونت محترم پژوهش و برنامه ریزی  برای دوره مذکور گواهی نامه ضمن خدمت صادر نماییم.

همکاران محترم متقاضی می توانند  طی روزهای آتی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به کارشناسی تربیت بدنی منطقه خود مراجعه فرمایند(بخشنامه طرح مذکور در دست تدوین و طی چند روز آینده به مناطق ارسال خواهدشد)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد