کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید

 

در راستای ارائه فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش در عرصه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین سایر دستگاه های مشمول اعتبار ستاد مبارزه با مواد مخدر جلسه دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار گردید. 

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه بیان داشت: در ارتباط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش با 41 دستگاه دولتی استان در تعامل است که اگر این تعامل بر اساس برنامه ریزی علمی و اصولی هدف گزاری و پیگیری برای آموزش و پرورش یک فرصت تلقی شده، اما اگر بدون برنامه ریزی علمی و صرفا بر محور تکلیف صورت پذیرد به تهدید مبدل می گردد.

کریم زاده با بیان این که در سال تحصیلی گذشته 348 مدرسه در استان تحت پوشش طرح های مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی قرار گرفته از پوشش آموزش 26 هزار نفر از اولیا در مدارس مجری طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

در ادامه دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی به بیان گزارش اجمالی از اقدامات صورت پذیرفته در سال تحصیلی گذشته و تشریح برنامه های سال جاری پرداخت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر 17 نوع فعالیت در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حال انجام می باشد.

فتح آبادی آموزش و پرورش را جزء معدود دستگاه هایی خواند که در آن فعالیت ها به صورت علمی و مستند پیگیری می شود، به طوری که آموزش و پرورش می تواند به عنوان دستگاه الگو در راه پیشگیری از آسیب ها مورد نظر قرار گیرد.

در پایان جلسه هر یک از نمایندگان دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ارائه گزارش ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد