اسامی معلمان پژوهنده برتر استانی و منطقه ای شانزدهمین برنامه معلم پژوهنده سال 92- 91 اعلام شد که در این میان تعدادی از همکاران محترم تربیت بدنی نیزموفق به کسب عنوان برتر استانی و منطقه ای شدند.
اجرای برنامه «معلم پژوهنده» به معلمان کمک میکند تا آنان از طریق بهره گیری از شیوههای پژوهشی، نسبت به شناخت مسائل و ابداع روش های نوین و موثر درجهت آموزش و یادگیری در کلاس درس، دقت و حساسیت بیشتری از خود نشان داده، شرایط موجود را بهتر تحلیل نموده و در عرصههای گوناگون و مرتبط با آموزش و پرورش با پشتوانه علمی اظهار نظر و عمل نمایند.
همکاران گرامی در بخش ادامه مطلب می توانند اسامی نفرات برتر را که توسط معاونت پژوهش و برنامه ریزی استان اعلام شده مشاهده نمایند.
نام و نام خانوادگی | منطقه | عنوان | مقطع تدریس | مدرک / رشته | رتبه | تقدیر نامه | ||
1 | احسان قدیرلی | نوبران | رفع مشکل پرخاشگری دانش آموز پایه اول راهنمایی بوسیله روش آموزش خودکنترلی و هدایت احساسات | متوسطه | لیسانس / تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
2 | ملیحه محسنی | نوبران | چگونه توانستم به کمک ورزش دانش آموز افسرده را به یک دانش آموز پویا تغییر دهم | راهنمایی | لیسانس / تربیت بدنی | _ | معاون | |
3 | علی یوسفی | خمین | راههای جذب دانش آموزان دختر به فعالیت های ورزشی در مدارس مختلط آموزشگاه های عادله و شهید بیایانی در سال تحصیلی 92-1391 | راهنمایی | لیسانس / تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
4 | قدرت اله سعدی پور | خمین | نحوه جذب دانش آموزان در فعالیت آموزشی ، ورزشی کانون مصطفی خمینی ره | متوسطه | لیسانس /تربیت بدنی | _ | معاون | |
5 | محمد آقا محمدی | کمیجان | چگونه می توانم باانجام حرکات اصلاحی به درمان زانوی خمیده دانش آموزم کمک کنم | راهنمایی | لیسانس /تربیت بدنی | استانی | مدیرکل | |
6 | محبوبه کمیجانی | کمیجان | چگونه توانستم مچ پای آسیب دیده یکی ازدانش آموزان رابااستفاده ازحرکت درمانی برطرف نموده واطلاعات ودانش والدین ودانش آموزان راپیرامون این موضوع ارتقاء بخشم | متوسطه | لیسانس /تریبت بدنی | استانی | مدیرکل | |
7 | محمد رضا امیری اخوت | زرندیه | افزایش انگیزه یادگیری مهارتهای طناب زنی | ابتدایی | لیسانس /تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
8 | جواد کمانی | دلیجان | چگونه توانستم مهارت طناب زنی دانش اموزان چهارم ابتدایی دکتر حسابی را افزایش دهم | ابتدایی | لیسانس /تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
9 | فرشته کرمی | ناحیه 2 | چگونه توانستم با حذف عادتهای غلط و جایگزین کردن روشهای صحیح و حرکات اصلاحی مشکل گودی کمر دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی را بهبود ببخشم.. | ابتدایی | لیسانس /تربیت بدنی | استانی | مدیرکل | |
10 | اشرف السادات طیبی | ناحیه 2 | چگونه توانستم دانش اموزان رابرای حضورفعال ترو موثرتردرزنگ ورزش تشویق وترغیب کنم؟ | متوسطه | لیسانس /تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
11 | زهرا یعقوبی | ناحیه 2 | چگونه توانستم زودرنجی یکی از دانش آموزان را در زنگ ورزش بهبود بخشم. | راهنمایی | فوق دیپلم/ تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
12 | اکرم رحیمی | ناحیه 2 | راه کاره ای کاهش اسیب های پای پرانتزی | دبستان | فوق دیپلم / تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
13 | اکرم داودی | ناحیه 2 | چگونه میتوانم تست دراز و نشست و بارفیکس را در دانش آموزان پایه ششم افزایش دهم ؟ | دبستان | لیسانس / تربیت بدنی | _ | مدیرکل | |
14 | فرح عباسی | ناحیه 2 | چگونه میتوانم نظم دانش آموزان پایه دوم راهنمایی مدرسه فدک را در زنگ ورزش افزایش دهم | راهنمایی | لیسانس / تربیت بدنی | _ | مدیرکل | |
15 | محبوبه حسنی | ناحیه 2 | چگونه توانستم مشکل انزواطلبی و لکنت زبان یکی از دانش آموزان کلاس چهارم دبستان شهید محمد منتظری را بهبود بخشم | ابتدایی | کارشناس / تربیت بدنی | _ | معاون | |
16 | زهرا ده نمکی | ناحیه 2 | چگونه میتوان با انجام بازی های ورزشی مهارت های بنیادی و پایه دانش آموزان را تقویت و توسعه داد | ابتدایی | لیسانس/تربیت بدنی | _ | معاون | |
17 | مریم رسولی | ناحیه 2 | چگونه توانستم گودی کمر را در دانش آموزان نمونه فرشتگان بهبود ببخشم. | هنرستان | لیسانس/تربیت بدنی | _ | معاون | |
18 | مهران نظامی | ناحیه 2 | چگونه توانستم دانش آموزان منزوی و گوشه گیر خود را به انجام فعالیت های ورزشی تشویق کنم. | راهنمایی | لیسانس / تربیت بدنی | _ | معاون | |
19 | علی اصغر علی نقیان | ناحیه 2 | بررسی درس تربیت بدنی در مدارس | ابتدایی | لیسانس / تربیت بدنی | _ | معاون | |
20 | معین احمدلو | ناحیه 2 | نقش ورزش در سلامت روح و روان دانش آموزان | راهنمایی | لیسانس/ تربیت بدنی | _ | معاون | |
21 | فریده مبارک آبادی | ناحیه 2 | ازکدام روش مدیریت کلاس برای اداره کلاس های تربیت بدنی اموزشگاه متوسطه دخترانه شاهد زینب کبری استفاده نمایم | دبیرستان | لیسانس / تربیت بدنی | _ | معاون | |
22 | مریم اشرفی | خنداب | چگونه می توانم دانش آموزان کلاس 101دبیرستان ارشاد رابه ورزش علاقمند کنم | متوسطه | لیسانس / تربیت بدنی | استانی | مدیرکل | |
23 | علی نوشیر | ناحیه 1 | تاثیر طرح طناب ورز بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان مدرسه قیام | ابتدایی | لیسانس / تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل | |
24 | علی راستگردانی | |||||||
25 | سیده مریم میرهادی | ناحیه 1 | نرمش صبحگاهی | راهنمایی | لیسانس/ تربیت بدنی | منطقه ای | معاون | |
26 | فاطمه سبحانی | ناحیه 1 | افزایش توانایی انجام تست کششی | متوسطه | لیسانس/ تربیت بدنی | منطقه ای | معاون | |
27 | سکینه قاسمعلی | فراهان | چگونه می توانممشکل فضای ورزشی آموزشگاه حقیقت فراهان را در سال تحصیلی 91-92در درس تربیت بدنی با گسترش بازی های بومی محلی کا هش دهم. | ابتدایی متوسطه | لیسانس/ تربیت بدنی | استانی | مدیرکل | |
28 | عبد الرضا نجف آبادی | فراهان | چگونه می توانم در کنترل پر خاشگری دانش آموز کلاس سوم دبستان امام محمد باقر (ع) در سال تحصیلی 92-91 تلاش کنم . | ابتدایی | لیسانس/ تربیت بدنی | _ | معاون | |
29 | زهرا آژیر | آشتیان | چگونه توانستم دانش آموزان ششم مدرسه فرقانی را به نرمش علاقمند کنم. | ابتدایی | لیسانس تربیت بدنی | منطقه ای | مدیرکل |