کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

بزرگترین سالن ورزشی دانش آموزی شهرستان محلات افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان محلات: بزرگترین سالن ورزشی دانش‌آموزی شهرستان محلات با حضور دکتر رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، جناب آقای کریم زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان و جناب آقای قائمی مدیر کل نوسازی مدارس، دکتر سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ، آقای دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ، آقای سروش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل  ،وآقای محمدی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل ،فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در روز دوشنبه 25 آذر ماه افتتاح شد.

مهندس قائمی مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی در مراسم افتتاحیه سالن شهدای دانش‌آموز شهرستان محلات گفت: فضاهای آموزشی در استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت می باشد که خیرین نقش عمده ای در این کار دارند در هشت سال گذشته بیش از 530 فضای آموزشی تحویل آموزش و پرورش استان شده ،که از این تعداد 79 پروژه توسط خیرین ساخته شده است.
مهندس قائمی در ادامه گفت: عملیات اجرایی این پروژه ورزشی که به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی آموزش و پرورش استان مرکزی می باشد با اعتبار هشت میلیارد ریال و زیربنای یک هزار و 765 مترمربع سالن، 22 متر دیوارکشی و یک هزارو 813 متر محوطه سازی تکمیل و به بهره برداری رسید. در این سالن ورزشی پایه های بسکتبال به سیستم هیدرولیک مجهز شده که قابلیت جمع شدن دارد تا برای انجام تمرینات و مسابقات فوتسال مهیا شود.  وی بیان اینکه این سالن ورزشی دارای سکوی تماشاچی و رختکن اختصاصی برای ورزشکاران است افزود: در این پروژه ورزشی، زمینه برای فعالیت های ورزش های توپی و تنیس روی میز ویژه دانش‌آموزان فراهم شده است.

همچنین مراسم کلنگ زنی پروژه ورزشی به مساحت 980 متر مربع و خوابگاه دانش آموزی به مساحت 482 متر مربع و ساختمان آموزشی 12 کلاسه به مساحت 1493که توسط خیرین شهرستان برادران طالبی تامین اعتبار (3میلیارد تومان)گردیده است برگزار شد.


.


نظرات 2 + ارسال نظر
دبیر چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

باسلام و خسته باشید
به نظر من باید از بعضی مسولین مناطق چند تا کپی گرفت و به مناطق دیگه ارسال کرد. تا شاید مشکلات ما معلمین تربیت بدنی حل شود که حداقل توی این بی پولی مدارس اگه باری را از روی دوش معلمان بر نمی دارند دیگه باری را هم اضافه نکنند اول باید از زحمات آقای محمودی تشکر کرد اما خواهشی که بنده دارم اینه که به جناب محمودی بفرمایید
این عینک بدبینی را از چشمانشون بردارند و به جای اینکه حامی معلمین تربیت بدنی باشند و باعث دلگرمی آنها باشند فقطدنبال ضایع کردن آنها پیش مدیر هستند که این جای تاسف دلره برای کسی که ادعای اول بودن ناحیه اش را در استان می کنه . می خوام ببینم با این انگیزه ای که ایشون به معلم ها می ده آیا بازم کسی پیدا می شه که برای تربیت بدنی قدمی برداره. بهر حال اگر مقام یا رتبه ای کسب می شه بواسطه تلاش معلمان این ناحیه بوده وگرنه فکر نمی کنم آقای محمودی یک تنه این کارها را انجام داده باشه.
ما هم این مطالب را برای شما می نویسیم تا جناب محمودی ببیند که ضایع شدن پیش مقام بالاتر چقدر گران تمام می شود.

با سلام و عرض ادب خدمت شما همکار گرامی
قطعا ما میدانیم که هر فعالیت و برنامه ای که در حوزه تربیت بدنی مدارس اتفاق می افتد حاصل زحمات همکارن در واحد های آموزشی است و ما در قسمت اداری فقط یک سیستم هماهنگ کننده هستیم و بدین منظور از زحمات تک تک همکاران محترم که در این شرایط سخت مالی باز هم کنار ما هستند و بدون چشم داشتی ایثار میکنند و با از خود گذشتگی ما را تنها نگذاشته و یاری رسان حوزه ورزش هستندتشکر مینماییم . در ضمن قطعا بدانید که آقای محمودی نیز از دلسوزان هستند و همواره در جلسات و نشست های استانی با حرارت و جدیت خاص حامی حقوق دبیران و معلمان ناحیه بوده و همیشه منعکس کننده زحمات شما می باشند. و شاید سخت گیری ایشان بعضا لازمه سیستم کنترلی و نظارتی کارشناسی باشد ولی در غیاب همکاران آموزشی همواره قدر دان زحمات همکاران خود می باشند.
با تشکر - دمنه

nfdv پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

با سلام
در پاسخ به گفته همکار محترممان در خصوص آقای محمودی به عرض می رسانم این صحبتها صحیح نمی باشد ولی این نکته را یاد آور می گردم آقای محمدی در جلسه اخیری که با مربیان داشتند دقیقا اشاره کردند موفقیتهای ناحیه یک حاصل تلاش همکاران می باشد. ولی در مورد برخورد با همکاران هم از ایشان دفاع می کنم زیرا ایشان همواره با تمامی همکاران با احترام برخورد می کنند . پیشنهاد کپی گرفتن از ایشان را نیز بدلیل اخلاق خوب ایشان خوب می دانم . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد