کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

دوره آموزشی وکارگاهی بهداشت روان با محوریت پیشگیری از اعتیاد در منطقه نوبران برگزار شد.

 

دوره آموزشی و کارگاهی بهداشت روان بامحوریت آموزش پیشگیری از اعتیاد ویژه اولیاء دانش آموزان مقطع متوسطه اول ودوم شهر نوبران در تاریخ 16/10/92در محل سالن جلسات اداره اموزش وپرورش منطقه برگزار گردید.

در آغاز این جلسه محرابی معاون پشتیبانی اداره ،با اشاره به موضوع دوره آموزشی ،برگزاری این جلسات وکارگاهها را به منظور افزایش آگاهی والدین وشناخت بهتر وبیشتر آسیب های اجتماعی وراههای مقابله با این اسیبها برشمردندوتوصیه های لازم را به والدین در این زمینه یادآوری نمودند.

شیماحداد(کارشناس ارشد روانشناسی بالینی)از مرکز بهداشت ساوه،سخنان خود را با موضوع اعتیاد وپیشگیری از آن در خانواده وجامعه آغاز نمودند وگفتند؛هر فرد معتاد می تواند تعداد 10نفر فرد سالم را آلوده نماید.

وی با اشاره به وجود انواع مواد مخدر در جامعه واحتمال آلودگی یک یا چند نفر از اعضای خاواده به این موادرامتذکر شدند وتاکید داشتند؛امروزه با وجود انواع گوناگون مواد مخدر در جهان ،راههای آسان تری هم برای مصرف ان کشف نمو ده اند ،لازم است خانواده ها نسبت به رفتار جدید فرزندان خود حساس باشند وبتوانند قبل از به وجود آمدن مشکلات راههای پیشگیری از ان را یادبگیرند.

کارشناس بهداشت تذکرات مهم را در ارتباط با نحوه برخورد والدین در مقابله با چنین معظلاتی  که در اجتماع وخانواده ایجاد می شود ارائه داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد