کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

برنامه ریزی آوردن آینده به حال است تا بتوانیم همین الان کاری را برای آن انجام دهیم.

چند وقتی است که اداره مراقبت در برابر اسیب های اجتماعی پیامهایی را با عنوان پیام موفقیت در اتوماسیون اداری و در کارتابل همکاران درج می نماید.چون پیام این هفته با عنوان فوق درج شده بود و به نظرم پر معنی و زیبا آمد ضمن درج آن در سایت سعی میکنم تفسیری به بضاعت بر آن بزنم. 

از انجایی که گفته اند که آینده هر گز اتفاق نمی افتد بلکه ساخته می شود . میتوان به اهمیت حال و گذشته و همچنین به اهمیت برنامه ریزی برای ساخت آن پی برد.و گویند آینده کتابی است که امروز می نویسی ! پس چیزی بنویس که در آینده از خواندن آن لذت ببری !و همچنین مشخص است  که اقدام بدون برنامه ریزی دلیل هرگونه شکستی است. 

و اما بحث شیرین ورزش و سلامت ،علاوه بر نهادها و دستگاههای مجری و مسئول سلامت و تربیت بدنی هر یک از ما نیز مسئول سلامت خویش می باشیم .و باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم و آینده خود و سلامت خود را در نظر بگیریم. 

 کم تحرکی و چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های قلبی و عروقی از معضلات و گرفتاریهای بشر امروزی است .لازم به ذکر است که بیش از 35% مرگ های اتفاق افتاده در استان به علت بیماری های قلبی و عروقی است. 

در هندسه می گویند که کوتاهترین راه، خط مستقیم است.و خط مستقیم و یکی از کوتاهترین راههای سلامت ورزش کردن است. ما همیشه شعار "پیشگیری مقدم بر درمان" را می دهیم ولی متأسفانه زمانی به فکر تحرک و ورزش کردن می افتیم که پزشک به دلایل گرفتار شدن به خیلی از بیماری ها به ما توصیه می کند.  

آینده نگری و ساختن اینده فقط در بعد مالی نیست و بهتر است از اکنون برای تضمین سلامت خود در آینده تلاش کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم و با کمی همت و ورزش مستمر کل طول عمر خود را بیمه نماییم. 

ذره را تا نبود همت عالی حافظ                    طالب چشمه خورشید در خشان نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد