کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین ارشد استانی ؛اولین زورخانه دانش آموزی استان مرکزی افتاح شد

 

اولین سالن ورزش های باستانی و زورخانه ای دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و مسئولین ارشد استانی در ورزشگاه شهید باهنر اراک افتتاح گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این سالن گفت: ورزش یکی از مهمترین راه های کسب سلامتی دانش آموزان است.کریم زاده افتتاح این سالن ورزشی را در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان عنوان نمود و گفت: استان مرکزی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای در ورزش دارد که باید با تهیه زیر‌ساخت‌های آن، ظرفیت بالقوه را بالفعل درآورد.

 وی افزود: توجه و اهمیت مقام معظم رهبری به ورزش باستانی و توصیه ایشان بر جهانی شدن این رشته ورزشی بومی ایران باعث شده تا امروز جوانان زیادی در قاره‌های مختلف جذب این رشته شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، آموزش و پرورش را بسترساز رشد و توسعه ی همه جانبه کشور برشمرد و افزود: امروز اگر می خواهیم در هر عرصه ای رشد و پیشرفت داشته باشیم می بایست به آموزش و پرورش به عنوان اولین اولویت بنگریم.

کریم زاده با اشاره به این که در سال های گذشته پیشرفت های قابل ملاحظه ای در عرصه تربیت بدنی داشته ایم اضافه کرد: تربیت بدنی برای ما دارای اولویت است و تندرستی و پرورش صحیح دانش آموزان وابسته به  برنامه ریزی صحیح و منطقی و هدفمند دانش آموزان است.

در ادامه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با ارائه گزارشی از روند تاسیس اولین زورخانه دانش آموزی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به ورزش باستانی، لذا این موضوع در اولویت برنامه ای ما قرار گرفت و با توجه به این که در سطح دانش آموزان نیز هم علاقه مندی و هم پتانسیل و ظرفیت وجود داشت، لذا این سالن می تواند تا حدود پاسخگوی نیاز دانش آموزان علاقه مند باشد.

مهدی دمنه با تاکید بر این که در سال های گذشته رتبه های خوبی در این حوزه کسب نموده ایم بر لزوم تقویت و گسترش و توجه ویژه به این ورزش از سوی مسئولین استانی تاکید نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد