کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

یکصد و نود و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان برگزار گردید

 

در این جلسه که در سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری تشکیل گردید ،در خصوص وضعیت آب آشامیدنی مدارس فاقد لوله کشی مناسب آب و همچنین پیرامون روش های تقویت حضور هرچه بیشتر دانش آموزان در نماز های جمعه بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی،در ابتدای این جلسه کریم زاده مدیر کل آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی آموزش و پرورش از فعالیت مدارس تا 28 اسفند ماه خبر داد.
ایشان با تاکید بر اینکه بر اساس تقویم آموزشی تمام مدارس می بایست در روزهای کاری دایر و فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را ادامه دهند بر ادامه حضور دانش آموزان تا پایان سال در مدارس تاکید نمود.
  در ادامه جلسه دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت با بیان گزارش کاملی در خصوص  آب آشامیدنی مدارس بیان کرد که 9 آموزشگاه در استان فاقد لوله کشی اب بوده و به شبکه آب رسانی متصل نمی باشند.و تعداد 56 آموزشگاه نیز بیش از یک هفته در ماه با قطعی آب مواجه بوده و فاقد منبع ذخیره سازی آب استاندارد می باشند.  
لازم به ذکر است در این جلسه مصوب گردید بر اساس بررسی صورت پذیرفته مشکل این مدارس  حداکثر تا پایان سال جاری توسط اداره کل  نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس  با اعتبارات تخصیصی استانداری بر طرف گردد. و وهمچنین دانشگاه علوم پزشکی و شرکت  آب وفاضلاب روستایی نیز همکاری لازم را در ارتباط با نظارت و کنترل مستمر سلامت آب مدارس استان و بویژه این مدارس معمول نمایند.
در ادامه جلسه نیز سروش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در خصوص راهکارهای اجرایی جهت حضور بیشتر و باشکوهتر دانش آموزان در فریضه نماز جمعه نکاتی را بیان کردند و هم اندیشی لازم در این مورد صورت پذیرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد