کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

پیام تبریک معاون تربیت بدنی به مناسبت پیش رو بودن سال نو

به نام یگانه هستی بخش

  

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن .

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

عمری با حسرت و انده زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران باید اوج گرفت تا بتوانیم آنچه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم.

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

در سالی که گذشت کارهای بزرگی با دست خالی به همت و زحمت یکایک همکاران محترم  منجمله: توزیع تجهیزات ورزشی غیر مصرفی، برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان  استان در اردیبهشت 92،اعزام به مسابقات کشوری در تابستان ، برگزاری دوره های ضمن خدمت حقوق ورزشی، آسیب های ورزشی،دوره ها آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد، دوره اموزشی شنا ،قوانین و مقررات رشته های ورزشی ،ایمنی و سلامت و... ، افتتاح اولین زورخانه دانش آموزی استان در اراک، افتتاح بزرگترین سالن ورزشی شهرستان محلات، افتتاح خانه ژیمناستیک شهرستان های ساوه و شازند،برگزاری رقابتهای علمی و تخصصی مرحله شهرستان،بازدید از بیش از 120 آموزشگاه و ساعات درس تربیت بدنی ، تصویب طرح های تجهیز ورزشی مدارس و رفع مشکل آب آشامیدنی مدارس در شورای آموزش و پرورش ،  تحت پوشش بردن 400 مدرسه مروج سلامت، تحت پوشش بردن 420 آموزشگاه در طرح های پیشگیرانه  از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ، احداث نمایشگتاه دائمی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر در مرکز شهراراک و برگزاری سومین جشنواره استانی نوجوان سالم  و بسیاری از کارهای دیگر  صورت پذیرفت که این امور مهم محقق نمیشد مگر با همدلی و کوشش و تلاش کلیه همکاران آموزشی و اداری حوزه تربیت بدنی و سلامت استان و صمیمانه از زحمات بی منت شما بزرگواران سپاسگزاری می نماییم.

همکاران محترم سالی را سپری کردیم که در آن مشکل مالی و کمبود اعتبارات مهمترین چالش پیش روی حوزه بود در سال 1392 از سوی وزارت متبوع جهت اداره تربیت بدنی تقریبا 25 میلیون تومان اعتبار ، جهت اداره مزاقبت در برابر آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد 65میلیون تومان که بیش از 95 درصد آن توزیع منقه ای و مدرسه ای شد. و جهت اداره سلامت 15 میلیون تومان که همه آن صرف خرید تجهیزات بهداشتی اندکی شد و مورد توزیع در بین مناطق قرار گرفت،  اعتبار تخصیص داده شد. و تمام سعی و تلاش بر مبنای جذب اعتبارات از کانالهای استانی معطوف شد که بتوانیم حداقل فعالیتها را فراهم اوریم  و خوشبختانه با لطف خداوند متعال و همت همه همکاران  هیچ فعالت یا برنامه ای تعطیل  نشد ولی متأسفانه  ما نتوانستیم آنطور که شایسته بود و در نظر داشتیم در بحث انگیزشی همکاران  و بویژه در ارتباط با برگزاری دوره های آموزشی حضوری ( مربیگری ، داوری و...) ، برگزاری جشنواره تربیت بدنی و سلامت و تقدیر از تلاشگران حوزه عملکرد خوبی داشته باشیم .که امیدواریم در سال 93 با بر طرف شدن چالش های مالی در این خصوص بتوانیم گام های موثری برداریم.

در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما همکاران عزیز وخانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم.

مهدی دمنه – معاون تربیت بدنی و سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد